Nowe Ambasadorki marki AA

Monika Brodka i Małgorzata Braunek Ambasadorkami antyalergicznych kosmetyków AA Technologia Wieku.

Firma Oceanic w swoich działaniach promocyjnych i reklamowych zawsze podejmuje współpracę z wyjątkowymi osobowościami, ludźmi, którzy konsekwentnie realizują w życiu swoje pasje, są w tym prawdziwi i wiarygodni. Potwierdza to także wybór kolejnych Ambasadorek, dwóch niezwykłych kobiet, które, podobnie jak Kayah, swoim wizerunkiem promować będą antyalergiczne kosmetyki AA.

Piosenkarka Monika Brodka oraz aktorka Małgorzata Braunek zostały Ambasadorkami nowej marki kosmetyków antyalergicznych AA Technologia Wieku, którą w lutym br. wprowadza na rynek firma Oceanic, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia istnienia.


Linia AA Technologia Wieku to bogata gama kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy przeznaczona dla kobiet w sześciu kategoriach wiekowych: 18+, 30+, 40+, 50+, 60+ oraz 70+, co jest nowością na polskim rynku kosmetyków.

Nowości od AA


W działaniach reklamowych i promocyjnych Monika Brodka wspierać będzie swoim wizerunkiem markę AA Technologia Wieku, linie 18+, 30+, 40+, natomiast Małgorzata Braunek – linie 50+, 60+, 70+. Obie Ambasadorki pojawią się w kampanii prasowej oraz w materiałach promocyjnych i POS. Monika Brodka wystąpi także w kampanii telewizyjnej.


Oceanic zaprosił do współpracy dwie osobowości, które w minionym roku wyjątkowo silnie zaznaczyły swoją obecność na polskim rynku artystycznym. Rok 2011 bez wątpienia należał do obu pod względem dokonań, nagród i medialnego sukcesu. 

M.Brodka dla AAMonika Brodka, piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów, to od kilku lat jedna z najbardziej oryginalnych artystek polskiej sceny muzycznej. Pomimo młodego wieku jest postacią niezwykle wyrazistą i wiele już osiągnęła w branży muzycznej. Zachwyca dojrzałością artystyczną, wrażliwością i świeżością artystyczną, a przede wszystkim wspaniałym głosem. Swoją karierę Brodka rozpoczęła jako laureatka programu telewizyjnego Idol. Artystka wydała już 3 płyty, z czego największym sukcesem jest niewątpliwie wydany w 2010 r. album "Granda", który w minionym roku promowała entuzjastycznie przyjęta przez publiczność trasa koncertowa "Granda Tour". Płyta uzyskała status dwukrotnie platynowej, zdobyła także aż 9 nominacji do nagrody muzycznej Fryderyki (statuetki przyznano jej w kategoriach: Wokalistka roku, Album Roku Pop i Produkcja Muzyczna Roku), a także Nagrodę Muzyczną Programu trzeciego w kategorii Muzyka rozrywkowa – wydarzenie. Monika Brodka została też wyróżniona przez miesięcznik "Glamour" jako Piosenkarka Roku. Oryginalna uroda artystki została zauważona i doceniona na arenie międzynarodowej. Amerykański magazyn "Complex" przyznał Brodce trzecie miejsce w rankingu najpiękniejszych laureatek programów typu talent show na świecie.


M. Braunek dla AA Małgorzata Braunek – jedna z najbardziej znanych polskich aktorek filmowych i teatralnych, od lat także nauczycielka zen.  Zagrała w przeszło 20 filmach (m.in. "Żywot Mateusza", "Polowanie na muchy", "Trzecia część nocy", "Potop", serial "Lalka"), była też związana z Teatrem Narodowym w Warszawie. W latach 80. zerwała z aktorstwem, aby z sukcesem powrócić do zawodu w roku 2004 rolą w "Tulipanach" Jacka Borcucha, która  przyniosła jej Polską Nagrodę Filmową Orła oraz nagrodę za Najlepszą Drugoplanową Rolę Kobiecą na FPFF w Gdyni. W 2009 roku otrzymała rolę Barbary w niezwykle popularnym serialu "Dom nad rozlewiskiem". Kontynuowała tę rolę w serialach "Miłość nad rozlewiskiem" oraz "Życie nad rozlewiskiem", a jej powrót na szklany ekran został doceniony nie tylko przez widzów, ale również przez kapitułę plebiscytu Wiktory 2011, która przyznała Małgorzacie Braunek statuetkę w kategorii Najlepsza aktorka telewizyjna. Prywatnie aktorka jest praktykującą buddystką, wspiera  ruch na rzecz praw człowieka w Chinach, była wieloletnią wolontariuszką w Hospicjum Onkologicznym św. Krzysztofa na warszawskim Ursynowie, a także ambasadorką ogólnopolskiej kampanii społecznej "Hospicjum to też Życie", organizowanej od kilku lat przez Fundację Hospicyjną.   

OCENIC jest producentem antyalergicznych kosmetyków AA przeznaczonych do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. W portfolio marki AA znajdują się zarówno kosmetyki (AA Cosmetics, AA Prestige, AA ECO, AA Sensitive Nature SPA), jak również dermokosmetyki (AA Therapy, AA Intensive Therapy, AA Pharmaceutic, Oillan) oraz linia profesjonalnych zabiegów AA Prestige Institute.

Dodał(a): Małgorzata Piguła , Czwartek 09.02.2012 (aktualizacja: 2012-02-09)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×