Ruszyła kampania społeczna promująca ojcostwo - zobacz spot!

Fundacja Mamy i Taty tym razem zachęca do docenienia roli każdego ojca. Poprzednia kampania fundacji wywołała wiele kontrowersji...

kampaniaa.JPG

6 stycznia wystartowała nowa kampania przygotowana przez Fundację Mamy i Taty. Hasło przewodnie brzmi "Ról jest wiele, ale jedna najfajniejsza. Być tatą". W kampanii chodzi głównie o ukazanie istoty bycia ojcem- to ważne zadanie dla każdego mężczyzny, niestety nadal nie przez wszystkich jest ono doceniane. Pomysł na taką kampanię zrodził się dzięki badaniom przeprowadzonym przez Instytut Ipsos. Według nich mężczyźni coraz później decydują się na założenie rodziny i posiadanie potomstwa. Większość panów woli żyć w pojedynkę lub w nieformalnym związku. Kampania ma na celu ukazanie mężczyznom, że rola ojca jest jedną z najważniejszych w życiu.

-Uważamy, że to jest bardzo potrzebna kampania. Do tej pory temat ojców i mężczyzn był nieco zaniedbany, więc mamy nadzieję, że otworzymy też dyskusję o tym, jak ważni są ojcowie w życiu każdej rodziny, w życiu dzieci- mówi prezes fundacji, Marek Grabowski.

Z pewnością pamiętacie poprzednią kampanię fundacji, zachęcającą do macierzyństwa. Wywołała ona prawdziwą burzę w sieci. W spocie mogliśmy obejrzeć kobietę sukcesu, która w swoim pięknym, ale pustym mieszkaniu przekonywała, że mimo tego, że spełniła wiele marzeń, nie zdążyła urodzić dziecka, czego w tym momencie bardzo żałuje.

Ciekawe, jaką reakcję wywoła wśród internautów nowy pomysł fundacji. A jakie jest Twoje zdanie na temat kampanii? Czekamy na komentarze! 

Zdjęcie: Youtube 


Dodał(a): Alicja Bartosiak , Poniedziałek 16.01.2017 (aktualizacja: 2017-01-16)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Super!!!!
Dodano: 2017-01-17 07:59:45 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×