Trenerka jest w 6. miesiącu ciąży i nadal intensywnie ćwiczy!

Wiele się mówi o tym, że w ciąży nie trzeba rezygnować z aktywności fizycznej, ale czy ćwiczenia ze sztangą to dobre rozwiązanie? Poznajcie historię trenerki, której Internauci nie szczędzą mocnej krytyki.

Trenerka jest w 6. miesiącu ciąży i nadal intensywnie ćwiczy!

Ćwiczenia w czasie ciąży są wskazane, jeżeli oczywiście ciąża nie jest zagrożona. Powstają nawet specjalne programy dla ciężarnych, jednak na pewno nie ma w nich mowy o podnoszeniu kilkudziesięciu kilogramowej sztangi.

Zobaczcie także: Jak mężczyźni reagują na wieść, że zostaną ojcami?

Dlaczego akurat o tym mowa?
Otóż Sophie Guidolin, która z zawodu jest trenerką personalną, obecnie jest też w 6. miesiącu ciąży i niebawem przyjdą na świat jej bliźnięta, a ta nie zaprzestaje intensywnych ćwiczeń, z których relację umieszcza m.in. na swoim Instagramie. Nietrudno się domyślić, że spotkała się z falą krytyki Internautów.

Najbardziej zszokowało jej zdjęcie z 30-kilogramową sztangą. Sophie jednak odpiera wszystkie zarzuty twierdząc, że dla niej nie jest to duży ciężar, bo przecież, jak na co dzień zajmuje się starszym synem, który waży 29kg, to jest to dla niej naturalne. Według trenerki, istnieje wiele mitów o ćwiczeniach w ciąży.

Zobaczcie także: Kobieta urodziła 18. dzieci i nie mówi "stop"


Internauci straszą kobietę, że poroni, lecz ta odpiera te słowa twierdząc, że stracić dziecko można też z wielu innych powodów.

Ponadto Sophie podkreśla, że swoje ćwiczenia skonsultowała z lekarzem i obecnie nie wykonuje 50% tego, co wtedy, kiedy nie jest w ciąży. Jednak nie tylko miłość do sportu sprawia, że Sophie tyle ćwiczy. Kiedy była w ciąży po raz pierwszy, zrezygnowała z treningów, co doprowadziło do nadmiaru wagi. Nie czuła się z tym dobrze i wiedziała, że jej tryb życia nie jest zdrowy, dlatego tym razem postanowiła, że nadal będzie bardzo aktywna. Oprócz podnoszenia sztangi, Sophie chodzi na pilates.

Zobaczcie także: 10 nawyków, które rujnują twój trening



Alot of people express concern over women exercising in pregnancy and I 110% understand why. There are so many myths, old wives tales & opinions out there it is hard to understand what is the truth and what is made up. In my opinion, listen to noone except your qualified & trusted medical staff. This week is my 26Th week of pregnancy with twins. Each pregnancy is different & exercises that I or anyone else may be doing may not be safe for your body to perform. I have studied my pre/post natal certificate for fitness and still believe it comes down to each individuals fitness, pregnancy and circumstances. I might admit, I am VERY lucky that my husband has 10+ years experience in the industry as a qualified dietician & trainer so it certainly helps for me 😘 for the FIRST TIME EVER we are joining our education, qualifications & experience to bring you a second to none program for MALES & FEMALES tailored to your individual fitness levels & ability!▶️✅ @thebod_ ✔ ✔️✔️✔️✔️#12weeksleft #twinpregnancy

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika SOPHIE GUIDOLIN (@sophie_guidolin)



Zobaczcie także:



Źródło: MilionKobiet.pl/ DailyMail
Foto: Instagram/ Shutterstock



Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Środa 17.06.2015 (aktualizacja: 2015-06-17)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
W ciąży trzy razy w tygodniu chodziłam na basen, nie jest to podnoszenie ciężarów ale z ruchu nie zrezygnowałam. Pławnie odciążało kręgosłup i relaksowało mnie. Poród również był w wodzie, woda poprawia mi samopoczucie. Jedyny problem częstych wizyt na pływalni to infekcje intymne, na szczęście ginekolog polecił mi provag żel który stosowałam przez całą ciążę. Żel chroni przed namnażaniem bakterii oraz grzybów, pielęgnuje sfery intymne i łagodzi podrażnienia.
Dodano: 2015-07-14 11:55:36 Zgłoś nadużycie
Anonim
nie jestem pewna czy podnoszenie ciezarow w ciazy jest zdrowe, raczej mowi sie kobietom aby nic nie dzwidaly ale jak widac kazdy organizm jest inny! na pewno aktywnosc fizyczna jest wskazana, kobieta ktora regularnie cwiczy lepiej sie czuje i porod jest dla niej latwiejszy, trzeba tylko pamietac o umierze i wlasciwym nawadnianiu organizmu, dobrze jest pic po wysilku doustne srodki nawadnijace jak Orsalit, ktore przeciwdzialaja odwodnieniu organizmu! a dodatkowa zaleta orsalitu jest kego przyjemny, owocowy smak, co dla wrazliwych na smaki ciezarnych bardzo wazne:)
Dodano: 2015-06-27 17:32:33 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×