Asertywność na kłopoty w pracy

Asertywność to sztuka budowania otwartej komunikacji i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Taka komunikacja prowadzi do wygranej po obydwu stronach, dlatego to szkolenie kierowane jest do osób chcących poprawić wzajemną komunikację w miejscu pracy!

 Asertywność na kłopoty w pracy

Asertywność na kłopoty w pracy

Cena szkolenia:    420.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia:     Od 2012-09-11 do 2012-09-11

Czas trwania szkolenia:    Dni 1 / godzin 8

Miejsce szkolenia:     Warszawa (PRODIALOG)

Typ szkolenia:     Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa:     2012-09-07 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia:     Anna Grela , tel 506024106 , a.grela@gabi.net.pl

Opcja i tryb szkolenia:     Stacjonarne / Środek tygodnia

Zakwaterowanie:     nie

Wyżywienie:     tak

Materiały dydaktyczne:     tak

Skrócony opis szkolenia: ASERTYWNOŚĆ - sztuka budowania otwartej komunikacji
i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy – I.krok

Motto szkolenia: KOMUNIKACJA ASERTYWNA PROWADZI DO WYGRANEJ PO OBYDWU STRONACH!

Krok 1 – warsztat jednodniowy Adresaci szkolenia Szkolenie jest adresowane do profesjonalistów z branży beauty, zarówno właścicieli jak i pracowników. Forma przyjmowania zgłoszeń Chęć uczestnictwa w warsztatach prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Warunkiem rezerwacji miejsca jest dokonanie przedpłaty na konto organizatora,100,00 pln.

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

a.nabiorą większej pewności siebie
b.będą lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych w pracy
c.będą odważniej i z pewnością siebie komunikować warunki i ceny usług
d.zobaczą, że inność pomiędzy ludźmi może być plusem a nie przeszkodą
e.będą lepiej radzić sobie w sytuacji różnicy zdań i różnych oczekiwań innych ludzi
f.nauczą się konstruktywnej krytyki
g.będą potrafili zadbać o swoje interesy bez poczucia winy
h.nauczą się rozpoznawać swoje emocje i nie działać pod ich wpływem
i.nauczą się wyrażać swoje uczucia w sposób otwarty i jasny
j.nauczą się klarownie i precyzyjnie wyrażać swoje potrzeby
k.zwiększą swoją skuteczność działania
l.nauczą się komunikować w taki sposób, aby dwie strony wygrały Program szkolenia Krok 1 – warsztat jednodniowy

1.Czym jest asertywność:
a.różne rodzaje postaw i ich charakterystyka
b.czym się objawia postawa asertywna
c.praca na przykładach z Salonu Beauty
d.konsekwencje różnych postaw (biernej, agresywnej, manipulacyjnej)
e.korzyści z postawy asertywnej

2.Asertywność w ciele i emocjach:
a.emocje stojące za różnymi postawami
b.poczucie własnej wartości a zewnętrzne zachowanie
c.czym są nasze przekonania
d.praca z oczekiwaniami wobec innych
e.jak wziąć odpowiedzialność za własne emocje

3.Sytuacje z codzienności:
a.budowanie pewności siebie przy informowaniu klienta o cenie
b.odmowa przy pełnym grafiku
c.umiejętność przyjmowania pochwały
d.radzenie sobie z krytyką

4.Podsumowanie pierwszego kroku - zalecenia do domu.

Opis metodyki szkolenia Metody pracy:

a.dyskusja - wspólne wypracowywanie rozwiązań moderowane przez trenera
b.scenki rodzajowe
c.ćwiczenia w parach i grupowe
d.ćwiczenia indywidualne
e.wykład
f.praca z głosem, ciałem

Szkolenie ma formę interaktywną, warsztatową, nastawioną na zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności oraz ich przećwiczenie. Pracujemy w oparciu o metodykę uczenia osób dorosłych, głownie w oparciu o cykl Kolba.

Źródło: inwestycjawkadry.info.pl

Przeczytaj również:

Zostań stylistką paznokci

Z dietetyką za pan brat

Kursy językowe ESKK!


Dodał(a): Katarzyna Kowalewska , Środa 08.08.2012 (aktualizacja: 2012-08-07)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
adio
Bardzo dobry pomysł z tego typu szkoleniami. Ja uważam, że dobre jest też szkolenie z komunikacji. Osobiście ukończyłam tego typu szkolenie i dzięki niemu rozmowy kwalifikacyjne wypadają o niebo lepiej. Polecam każdemu kto jest trochę nieśmiały i zamknięty w sobie.
Dodano: 2017-05-17 19:49:14 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×