Coaching antystresowy

Stres towarzyszy nam na co dzień. Jest zjawiskiem normalnym. Całkowite usunięcie stresu z życia nie jest możliwe ani pożądane. Dobrze jest jednak utrzymywać go na rozsądnym poziomie. Coaching antystresowy umożliwia zmniejszenie poziomu codziennego stresu

relax w pracy

Termin szkolenia: Termin do uzgodnienia

Adresaci szkolenia: Wszystkie osoby, które czują, że stres w ich życiu zyskał zbyt wysoką pozycję.

Forma przyjmowania zgłoszeń: Kontakt telefoniczny

Cel szkolenia: Obniżenie poziomu negatywnego stresu w życiu i pracy.

Program szkolenia:

1. Wizja pożądanego poziomu stresu

2. Określenie realnych źródeł stresu

3. Uruchomienie zasobów niezbędnych do walki ze stresem

4. Plan walki ze stresem

5. Działania

6. Przegląd działań

Coaching to seria spotkań Coacha i Klienta. Klient przychodzi na sesję z celem lub wypracowuje go podczas pracy coachingowej. Podczas kolejnych spotkań praca coachingowa skupia się na osiągnięciu założonego celu. Coach poprzez pytania, uważne słuchanie i odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń coachingowych towarzyszy Klientowi w drodze do najlepszych rozwiązań. Dzięki coachingowi klient ma szanse usłyszeć pytania, których sam by sobie nie zadał. Poszerza to jego perspektywę i powoduje zwiększenie obszaru możliwości działania. Zakres usług wchodzących w szkolenie Podczas Coachingu jest możliwość dodatkowo płatnego skorzystania z Diagnostyki.

Na początku procesu coachingowego warto przeprowadzić badania, które dadzą klientowi dużą wiedzę o aktualnej sytuacji. Wyniki takich badań są doskonałym punktem wyjściowym coachingu. Raporty Extended DISC lub Ocena 360 stopni pozwala zidentyfikować mocne strony klienta jak i obszary do rozwoju. Narzędzia te są także źródłem przydatnych odkryć na temat własnych tendencji w zachowaniu.

Analiza Indywidualna opisuje naturalny styl zachowania pracownika, styl komunikacji, sposób podejmowania decyzji, mocne strony, wskazuje czynniki motywujące daną osobę oraz potencjalne obszary do pracy nad sobą.
Analiza Pary Pracowników została zaprojektowana, aby dostarczać informacje, które pozwolą na lepszą komunikacje dwóch osób, co znacznie poprawi efektywność ich współpracy..
Analiza Zespołu dostarcza praktyczną informację pozwalającą na zwiększenie efektywności współpracującej grupy. Stanowi także bezpieczne tło dla produktywnej dyskusji na temat zaobserwowanych dysfunkcji. Analiza ta dostarcza zarówno ogólny obraz zespołu, jak i szczegółowe informacje, które umożliwiają podejmowanie dużo pewniejszych decyzji.

Ocena 360 stopni

Narzędzie to pozwala na szersze spojrzenie na styl zachowania i kompetencje pracownika. Dzięki szerokiemu badaniu klient otrzymuje informacje wynikające z:

- Samooceny

- Oceny przełożonych

- Oceny współpracowników

- Oceny podwładnych

Każda z powyższych ocen dotyczy 97 obszarów kompetencyjnych z grup:

Rozumienie biznesu, Zarządzanie zmianą, Rzetelność, Nastawienie na wyniki, Planowanie i organizacja, Skuteczne kierowanie, Motywowanie, Rozwijanie innych, Partnerskie relacje, Budowanie relacji, Praca zespołowa, Komunikacja, Pasja, Równowaga wewnętrzna, Samoświadomość i gotowość do rozwoju. 

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Prawa ręka szefa

Zostań sprzedawcą doskonałym

Pokonaj stres


Dodał(a): Karolina Kawecka , Piątek 20.04.2012 (aktualizacja: 2012-04-19)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×