Klient nasz pan

Podczas dwudniowego szkolenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące standardów obsługi, traktowania pacjenta jako VIP, zasad i technik komunikacji interpersonalnej, metod interaktywnego słuchania i udzielania informacji, przezwyciężania barier w kontaktach

Klient nasz pan


Skrócony opis szkolenia: Podczas dwudniowego szkolenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące standardów obsługi, traktowania pacjenta jako VIP, zasad i technik komunikacji interpersonalnej, metod interaktywnego słuchania i udzielania informacji, przezwyciężania barier w kontaktach

Adresaci szkolenia: Pracownicy systemu ochrony zdrowia, w szczególności pielęgniarki i położne, zatrudnieni na podstawie umowy o prace lub umowy cywilno-prawnej, zamieszkali na terenie woj. mazowieckiego, nie prowadzący własnej działalności gospodarczej.

Forma przyjmowania zgłoszeń:
Formularz zgłoszeniowy, dostępny jest na stronie internetowej www.zastrzykwiedzy.pl, bądź po kontakcie telefonicznym lub e-mailowym.

Cel szkolenia:
• Wzmocnienie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej.
• Poznanie standardów obsługi klienta systemu ochrony zdrowia.
• Nauka asertywności oraz przezwyciężania barier w kontakcie z "trudnym" klientem.
• Nabycie umiejętności z zakresu interaktywnego słuchania i udzielania informacji.

Program szkolenia: W trakcie 16-godzinnego szkolenia (2 dni) uczestnicy pozyskają wiedzę i umiejętności z zakresu:
• potrzeb i oczekiwań pacjenta (traktowanie pacjenta jako VIP)
• standardów obsługi
• zasady i technik komunikacji interpersonalnej
• przezwyciężania barier w kontakcie z pacjentem, w tym trudnym pacjentem
• podstaw asertywności w kontakcie z pacjentem i najbliższymi.

Opis metodyki szkolenia: Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń oraz warsztatów.

Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu "Obsługi klienta systemu ochrony zdrowia", świadczące o podwyższeniu wiedzy, umiejętności z tego zakresu.

Warunki ukończenia szkolenia: Uczestnictwo w zajęciach - 100 % oraz udzielenie co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi w teście końcowym, sprawdzającym nabyte kwalifikacje

Cena szkolenia: Bezpłatne

Termin szkolenia: Od 2011-07-13 do 2011-07-14

Czas trwania szkolenia: Dni 2 / godzin 16

Miejsce szkolenia: Warszawa (Centrum Konferencyjne AS-BUD)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Dofinansowanie: Unia Europejska

Tytuł projektu: Zastrzyk wiedzy- szkolenia dla pracowników systemu ochrony zdrowia.

Termin zgłoszeń upływa: 2011-07-06 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Paula Sobkiewicz, Agnieszka Lepczyk , tel 22 250 18 80

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Środek tygodnia

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Policz się z Unią!

Możesz się zgrywać


Dodał(a): Ola Wójcik , Czwartek 30.06.2011 (aktualizacja: 2011-06-29)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
passionfruit
W Polsce standard obsługi klienta, zwłaszcza sklepowego stoi jeszcze na dramatycznym poziomie. Może w wiekszych miastach: Kraków, Warszawa - jest bardzo dobrze, ale już w mniejszych - np 20-tysięcznym, w którym ja mieszkam - to pożal się Boże, mam czasem ochotę zwolnić wszystkie ekspedientki w sklepach do których tu chodzę. Peerel jak nic.
Dodano: 2011-07-04 14:35:14 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×