Komunikacja łagodzi obyczaje

Efektywna komunikacja - trening interpersonalny. Komunikacja międzyludzka jest punktem wyjścia wszelkich działań biznesowych. Tworzy atmosferę pracy, warunkuje sprzedaż, marketing, PR, na tym opiera się istota świadomego bycia, pracy, struktury firmy jak i również światowego biznesu.

komunikacja łagodzi obyczaje

Cena szkolenia:  780.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia:  Od 2012-05-08 do 2012-05-09

Miejsce szkolenia:   Katowice

Typ szkolenia:  Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa:  2012-05-07 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia:  Katarzyna Sieradzińska, tel. 664978821

Opcja i tryb szkolenia:  Stacjonarne / Środek tygodnia

Opis szkolenia:
Komunikacja międzyludzka jest punktem wyjścia wszelkich działań biznesowych. Tworzy atmosferę pracy, warunkuje sprzedaż, marketing, PR, na tym opiera się istota świadomego bycia, pracy, struktury firmy jak i również światowego biznesu.

Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest dla wszystkich tych, którzy są zainteresowani rozwojem własnej
osobowości, pomysłowości, komunikacji, oraz zdolności twórczych.

Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia zwiększą efektywność pracy swojego zespołu, zdobędą praktyczne umiejętności efektywnego komunikowania się między klientami wewnętrznymi firmy, nabędą zdolności do naturalnego i skutecznego posługiwania się językiem perswazji w celu uzyskiwania pożądanych rezultatów, przećwiczą umiejętności przyjmowania asertywnej postawy i stylów komunikacji w relacjach wewnętrznych, przestaną unikać, lecz zaczną skutecznie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.

Program szkolenia:

1. BUDOWANIE EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W OPARCIU O DIALOG
- Zespół, a grupa; tożsamość zespołu
- Zarządzanie pracą (projektem) i członkami zespołu
- Wspólne pokonywanie problemów
- Metody generowania pomysłów
- Skuteczne przekonywanie innych do swoich racji w oparciu o język perswazji
- Efekt synergii w praktyce

2. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

- potrzeba komunikacji interpersonalnej
- rola komunikacji wewnętrznej w oparciu o konkretne przykłady z życia firmy
- specyfika komunikacji między klientami w zależności od różnych elementów cechujących organizację (rodzaj struktury, styl przywództwa, kultura organizacyjna, wielkość i rozproszenie firmy)
- nadawanie i odbieranie efektywnych komunikatów w pionie i w poziomie
- najważniejsze elementy i techniki z obszaru komunikacji werbalnej, niewerbalnej
- konstruktywne zarządzanie relacjami (spotkaniami, zebraniami, sytuacjami negocjacyjnymi) między pracownikami w oparciu o nowoczesne narzędzia, prowadzenia pracy zespołowej (metodologia, techniki, postawy, narzędzia moderowania)

3. JĘZYK PERSWAZJI W PRAKTYCE

- wprowadzenie do języka perswazji w sprzedaży i efektywnej komunikacji
- praktyczne przykłady (trening sytuacji perswazyjnych) w oparciu o potrzeby uczestników
- magiczne słowa i prawa (zasady) "rządzące" obszarem perswazji
- pozytywne manipulowanie w celu pozyskania zamierzonego efektu w relacji z drugim pracownikiem

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów.

Trening pozwala na lepsze zrozumienie dynamiki pracy w grupie, poznanie różnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach interpersonalnych, daje możliwość "poeksperymentowania" z różnymi rodzajami komunikatów i zachowań.

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Aktywizuj się!

Pedicure pielęgnacyjny

W służbie urody

Dodał(a): Karolina Kawecka , Wtorek 01.05.2012 (aktualizacja: 2012-04-29)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×