Bądź mistrzynią promocji i PR

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

Bądź mistrzynią promocji i PR

Cena szkolenia: 300,00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 28. 12. 2011

Czas trwania szkolenia: 1 dzień / 8 godzin

Miejsce szkolenia: Rybnik

Typ szkolenia:  Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 28. 12. 2011

Kontakt w sprawie szkolenia: Katarzyna Gaszka , tel 797458721, kontakt@kccr.pl

Opcja i tryb szkolenia:  Stacjonarne / Środek tygodnia

Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. 

Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu skutecznego planowania, komunikacji instytucji kulturalnej, organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR, planowania i realizacji imprez kulturalnych oraz określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

Program szkolenia:  Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, wideotreningu, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

Poruszane zagadnienia:

1. Wprowadzenie do PR - początki współczesnego PR
2. Definicje, cele i narzędzia PR
3. Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
4. PR a marketing, PR a reklama, PR a lobbing, PR a propaganda, PR a sponsoring, PR a dziennikarstwo
5. Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
6. Zasady współpracy z mediami
7. Teksty PR-owe na stronach internetowych (działania)
8. Promocja instytucjonalna na Facebooku, NK
9. Analiza sytuacji instytucjonalnej-warsztat SWOT
10. Budowa strategii PR (diagnozowanie, badanie rynku medialnego, sondaże opinii społecznej, planowanie, prewencja antykryzysowa, wyznaczanie celów, określanie grup docelowych, środki i narzędzia PR, robocze harmonogramy działania, ustanowienie budżetu, realizacja, ocena efektów działań PR, metody efektywnościowe i pragmatyczne)
11. Promocja wydawnictw zwartych
12. Reklama kreatywna a PR instytucjonalny 

źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Unijne rozliczenia

Stylowa bizneswoman 

ZUS bez tajemnic


Dodał(a): Magdalena Milewska , Czwartek 03.11.2011 (aktualizacja: 2011-11-03)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×
  • Kupuj mądrze z Gruperem

    Gruper

    Jeśli chcesz oszczędzać nie musisz rezygnować z przyjemności takich jak restauracje, kosmetyczka, czy zakupy. Skorzystaj z oferty gruper.pl i kupuj nawet z 70 % rabatem! czytaj więcej

  • Rabatowy szał

    Rabatowy szał

    Każda z nas uwielbia przeceny, sezonowe rabaty oraz możliwości robienia zakupów z atrakcyjnymi zniżkami. Nic tak nas nie cieszy jak miłe i spokojne popołudnie z koleżanką, gdzie razem… czytaj więcej