Negocjuj ceny i kupuj śmiało!

Trening jest dwudniowym kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego, opartym na wysoko zaawansowanych technikach psychologicznych i socjotechnicznych.

Kurs negocjacji zakupowych

Cena szkolenia: 1290.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 11.01.2012 - 12.01.2012 (Możliwość uzgodnienia innego terminu)

Czas trwania szkolenia: Dni 2 / godzin 16

Miejsce szkolenia: Warszawa

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń: 10.01. 2012 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: tel 228292222, marketing@progressproject.pl

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Środek tygodnia

Skrócony opis szkolenia: Trening jest dwudniowym kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego, opartym na wysokozaawansowanych technikach psychologicznych i socjotechnicznych.

Adresaci szkolenia: Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.

Cel szkolenia: Trening jest dwudniowym kompendium praktyki wpływu negocjacyjnego, opartym na wysoko zaawansowanych technikach psychologicznych i socjotechnicznych. W przebiegu treningu autor-trener uwzględnia najnowsze i najbardziej efektywne w roli negocjacyjnej osiągnięcia neurolingwistyki (wpływ słów, składni i stylistyki wypowiedzi na układ nerwowy odbiorcy), psychologii stosowanej i psychologii temperamentu. Trening jest uzupełniony wiedzą i licznymi ćwiczeniami z zakresu psychodiagnostyki tzn. umiejętności rozpoznawania u ludzi tych cech osobowości, które mają znaczenie dla wyboru optymalnych technik w dialogu. Tym samym trening jest dydaktycznie zaprojektowany jako poziom zaawansowany o bogatym repertuarze technik zawodowych.

Program szkolenia:

Dzień I i II

1. Runda otwarcia

  •  Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wskazanie na cele i metodykę spotkania

2. Wpływ w komunikacji wielokanałowej

  • Oddziaływanie zasobem leksykalnym, składnią, emisją głosu, mową ciała, wpływ barw i kształtów na system nerwowy odbiorcy

3. Techniki wpływu na etapie przed - negocjacyjnym

  • Techniki zwiększające pozycję wejściową-negocjacyjną, obniżanie poczucia monopolu dostawcy, polityka kontaktów na etapie wyboru dostawcy

4. Psychologiczne profilowanie partnera dialogu

  • Diagnoza i portret psychologiczny partnera oraz dobór strategii adekwatnej do typu, diagnoza prewencyjna-rozpoznawanie zagrożeń, typów psychopatycznych, oszustów i bluffu.

5. Detekcja kłamstwa wg. modelu służb śledczych-dochodzeniowych

  • Ćwiczenia z zakresu diagnozy kłamstwa i bluffu oparte na metodyce policyjnej

6. Strategie negocjacyjne wiązane

  • Model negocjacyjny 1:1, 2:1, 3:1, ćwiczenia symulacyjne

7. Techniki kontroli impasu

  • Kształcenie metod ”łamania”oporu i kontroli konfliktu w negocjowaniu

8. Techniki renegocjacyjne

  • Polityka lojalności, marketing relacyjny i taktyki renegocjacyjne z uwzględnieniem strategicznej pozycji dostawcy

9. Integracja treści

  • Ćwiczenia symulacyjne, korekty plenarne, konsultacje indywidualne. 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia:
  • wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy,
  • identyfikacja strategii wpływu partnera,
  • efektywna realizacja własnych celów ekonomicznych w różnorodnych sytuacjach zadaniowych,
  • praktyczna umiejętność tworzenia tzw. map psychograficznych czyli rozpoznawania - diagnozowania cech osobowości partnera.

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Poznaj wskaźniki marketingowe

Zarządzaj czasem!



Dodał(a): Magdalena Milewska , Poniedziałek 12.12.2011 (aktualizacja: 2011-12-09)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×