Nie bój się wystąpień publicznych!

Potęga doskonałych relacji z mediami – czyli jak skutecznie rozmawiać z przedstawicielami mediów i jak doskonale w mediach się prezentować. Warsztaty praktyczne przy użyciu kamery

Nie bój się wystąpień publicznych!

Cena szkolenia: 590zł netto (+23% VAT). Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT.

Termin szkolenia: 09. 12. 2011

Czas trwania szkolenia: 1 dzień / 8 godzin

Miejsce szkolenia: Warszawa

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa:  09. 12 .2011

Kontakt w sprawie szkolenia: Wiktoria Kasprzak, tel 618102194 , wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl

Opcja i tryb szkolenia:  Stacjonarne / Środek tygodnia 

Adresaci szkolenia: osoby reprezentujące firmę wśród mediów i klientów biznesowych, rzecznicy prasowi, pracownicy działów PR, przyszli pracownicy działów PR, managerowie i osoby mające częsty kontakt z mediami,  szefowie działów marketingu i reklamy.

Cel szkolenia:

- zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej bezpośrednich kontaktów z mediami,
- poznanie podstawowych zasad efektywnej współpracy z mediami,
- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie przed kamerą telewizyjną,
- zdobycie wiedzy z zakresu tworzenia skutecznych materiałów prasowych,
- zdobycie wiedzy z zakresu właściwego kształtowania własnego wizerunku,
- zdobycie wiedzy z zakresu sztuki organizowania konferencji prasowych.

Program szkolenia:

  • Relacje z mediami - jako proces komunikacyjny i proces negocjacyjny.
  • Kreowanie tematów – jak każde zagadnienie uczynić interesującym i wyjątkowym.
  • Wizerunek w mediach – rola, znaczenie i zasady budowania właściwego wizerunku.
  • Stres jako niezbędne narzędzie skutecznego działania - praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem i przykłady jego pozytywnego wykorzystania.
  • Trudne sytuacje – sposoby radzenia sobie z niewygodnymi dziennikarzami, praktyczne przykłady radzenia sobie z trudnymi pytaniami.

Program szkolenia podzielony jest na sześć bloków: 

  • Blok 1:  Zrozumieć media 
  • Blok 2:  Zdobywać media
  • Blok 3:  Waga słowa w mediach
  • Blok 4:  Słowo to tylko początek - czyli rola mowy ciała w mediach
  • Blok 5: Podstawowe narzędzia pracy
  • Blok 6: Zakończenie

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia,
konsultacje poszkoleniowe oraz serwisy kawowe i obiadowe.



Żródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Stylowa bizneswoman 

Zorganizuj delegację

Prognozowanie w biznesie





Dodał(a): Magdalena Milewska , Wtorek 01.11.2011 (aktualizacja: 2011-10-31)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×