Mowa ciała w biznesie

Poprawne użycie pozawerbalnych środków komunikacji na pewno pomoże w rozmowach handlowych, negocjacjach, rozmowie kwalifikacyjnej, czy po prostu w codziennych kontaktach służbowych.

Mowa ciała w biznesie

Cena szkolenia: 599.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: Od 2012-04-20 do 2012-04-20

Czas trwania szkolenia: Dni 1 / godzin 8

Miejsce szkolenia: Warszawa (Warsaw Marriott Hotel)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 2012-04-19 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Karolina Sochaj , tel 607351315

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Środek tygodnia

Adresaci szkolenia: Szkolenie zaprojektowano z myślą o wszystkich , którzy poprzez rozwój zdolności komunikacyjnych chcą umocnić swoją pozycję, a szczególności do kadry menadżerskiej, pracowników działów sprzedaży i rekrutacji.

Cel szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili:
• Rozpoznać sytuację, kiedy mowa ciała jest podstawowym komponentem komunikatu
• Używać mowy ciała w celu umocnienia osobistej pozycji
• Dokonać oceny własnych preferencji komunikacyjnych i preferencji innych;
• Rozpoznawać i zapobiegać tworzeniu barier komunikacyjnych w celu zwiększenia efektywności
komunikacji
• Rozkodowywać treść komunikatów niewerbalnych rozmówców
• Rozpoznawać wahanie, kłamstwo, uległość

Program szkolenia:

1. Pierwsze wrażenie
• Równanie Mehrebiana, istota komunikacji niwerbalnej
• Reguła 4X20
• Ubiór jako element mowy ciała
• Kod uścisku dłoni

2. Proksemika (relacje przestrzenne) i dotyk w relacjach miedzyludzkich
• Znaczenie dystansów
• Dotyk-znaczenie w świecie biznesu

3. Znaczenie mimiki i wyrazu twarzy w relacjach służbowych
• Magia uśmiechu w kontaktach służbowych
• Kontakt wzrokowy
• Odczytywanie intencji na podstawie wyrazu twarzy

4. Postawa, gesty i ton głosu w komunikacji
• Wpływ postawy, chodu, sposobu siedzenia, wstawania z krzesła na odbiór komunikatu
• Gesty dłoni, rąk, ramion, bariery nóg, ruchy ciała
• Niewerbalne aspekty mowy: ton głosu ,sposób wypowiedzi

5. Typy gestów:
• Gesty otwarcia
• Gesty zamknięcia
• Gesty niepewności
• Gesty wyższości
• Gesty agresji

6. Rozpoznawanie intencji rozmówcy:
• Oznaki kłamstwa i nieszczerości
• Symptomy uległości negocjacyjnej
• Oznaki wycofania i obojętności Opis metodyki szkolenia wykłady, ćwiczenia, dyskusje moderowane

Zakres usług wchodzących w szkolenie: Indywidualne konsultacje z najlepszymi trenerami. 

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Sama sobie szefem

Naucz się mówić "nie!"

Zostań sprzedawcą doskonałym

Dodał(a): Oliwia Siwińska , Piątek 16.03.2012 (aktualizacja: 2012-03-16)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×