Nasz klient nasz pan

Szkolenie otwarte z profesjonalnej obsługi klienta - ostatnie miejsca.

sprzedawczyni

Cena szkolenia: 289.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 2012.02.25 - 2012.02.25

Miejsce szkolenia: Gdańsk (PERSPECTA)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 2012.02.25 - rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Katarzyna Kocur, tel. 587463841

Opcja i tryb szkolenia: Wyjazdowe / Weekendowe

Program szkolenia:

1. Komunikacja i autoprezentacja: Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji

2. Zarządzanie sobą w czasie: Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania

3.  Budowanie długofalowych relacji z Klientem: Zasady skutecznych kontaktów z Klientami, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem

4.  Wywieranie wpływu: Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji

5. Skuteczne Negocjacje: Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce

6. Savoir Vivre w Biznesie: Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych

Dokładny program szkolenia dostępny jest tutaj w Kalendarzu Szkoleń.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: szkolenia@perspecta.pl

Opis metodyki szkolenia: 20% teoria 80% praktyka

Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia: Certyfikat Ukończenia Szkolenia

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Za barem

Zostań profesjonalną recepcjonistką

Zostań kreatorem wizerunku





Dodał(a): Katarzyna Szuwara , Poniedziałek 16.01.2012 (aktualizacja: 2012-01-15)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×