Naucz się języka swego serca!

Pragniesz doświadczyć relacji z innymi, które zbliżają, a nie dzielą? Mówić i zostać usłyszanym? Słuchać i usłyszeć innych? Chcesz szanować siebie i innych, wyrażając się autentycznie? Chcesz zwiększyć swoje szanse na spełnienie prośby prosząc?

empatia

Cena szkolenia: 450.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 2012.02.25 - 2012.02.26

Czas trwania szkolenia: dni 2 / godzin 14

Miejsce szkolenia: Poznań (Centrum Terapii i Rozwoju COGITO)

Typ szkolenia: szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 2012.02.18 - rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Anna Przybylak , tel 500548600

Opcja i tryb szkolenia: stacjonarne / weekendowe

Opis terminu szkolenia: sobota – 25 lutego w godzinach 9.00-17.00, niedziela – 26 lutego w godzinach 9.00-15.00

Cel szkolenia: Porozumienie bez Przemocy (NVC) to sposób komunikowania się z drugim człowiekiem oparty na głębokiej empatii i szacunku. Metoda Rosenberga uczy w jaki sposób wyrażać swoje potrzeby i uczucia, aby nawiązać lepszy kontakt z własnym wnętrzem, a przede wszystkim łatwiej zrozumieć i odczytywać potrzeby innych. Wskazuje drogę do głębszych i bardziej satysfakcjonujących relacji zarówno z naszymi najbliższymi, jak i w kontaktach zawodowych. Metoda Rosenberga zwana także "językiem serca", uczy nas w jaki sposób zamiast oceniać - współodczuwać. Uważne słuchanie siebie i innych otwiera serca i stwarza przestrzeń na prawdziwe spotkanie z drugim człowiekiem.

Na warsztatach będziesz mogła/mógł:

- nauczyć się, jak nowa metoda komunikacji może polepszyć jakość Twojego życia;

- poćwiczyć odróżnianie obserwacji od ocen;

- przyjrzeć się rozpoznawanym uczuciom i sposobom ich wyrażania;

- odróżnić uczucia od potrzeb;

- sprawdzić w kontrolowanych warunkach, jaka jest różnica między prośbą a żądaniem;

- doświadczyć używania słów, które są "oknami", a nie "murami" w komunikacji z drugą osobą;

- sprawdzić, jak nasze i innych "nie" jest mówieniem "tak" czemuś innemu;

- zobaczyć jak oceny, zarzuty i ataki innego człowieka "mówią" o jego potrzebach;

- przyjrzeć się typowym zachowaniom w sytuacjach konfliktowych;

- nauczyć się odczytywać potrzeby innych zawarte w formie oskarżeń czy krytyki;

- rozpoznać w jaki sposób język, którego używasz wpływa na Twoje codzienne relacje z innymi ludźmi;

Zakres tematyczny warsztatów:

• obserwacja zamiast osądzania, oceniania i interpretacji;

• wyrażanie swoich uczuć i granice brania odpowiedzialności za uczucia innych;

• uświadamianie sobie naszych potrzeb i docenianie ich wartości;

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Gotowa na zmiany

Zostań dobrym liderem zespołu

Zanim zje Cię trema

Dodał(a): Katarzyna Szuwara , Wtorek 24.01.2012 (aktualizacja: 2012-01-23)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×