Poznaj techniki telemarketingu

Telemarketing, czyli: "Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon". Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu.

Telemarketing

Cena szkolenia: 490.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 31.12.2011 r. (Możliwość uzgodnienia innego terminu)

Miejsce szkolenia: Gdynia

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 31.12.2011

Kontakt w sprawie szkolenia: Adam Kacmajor, tel 510033347

Adresaci szkolenia: Pracownicy działów obsługi klienta, telemarketerzy, przedstawiciele handlowi i sprzedawcy.

Program szkolenia:


9:00 - 9:30 Rozpoczęcie szkolenia

1. Powitanie oraz przedstawienie się prowadzących.
2. Ćwiczenie integracyjne "Historia mojego imienia"
3. Zasady uczestnictwa w zajęciach.
4. Cele i agenda szkolenia.
5. Ćwiczenie wprowadzające – "Najtrudniejsze momenty sprzedaży przez telefon"

9:30 - 10:30 Komunikacja w telemarketingu

1. Ćwiczenie ”Rysunek” ukazujące zasady skutecznej rozmowy przez telefon
2. Techniki wywierania wpływu na klimat w rozmowie z klientem: dostrajanie, parafraza, technika "magicznego tak"
3. Niebezpieczne słowa- spraw by pracowały na twoją korzyść.
4. Techniki zadawania pytań.
5. Aktywne słuchanie
6. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych

10:30 - 10:40 Przerwa

10:40 - 12:10 Technika wykonywania telefonów

1. Struktura i scenariusz rozmowy telefonicznej
2. Przełamywanie pierwszej odpowiedzi - Nie, mam czasu/Nie jestem zainteresowany/Przyślijcie mi jakieś materiały.
3. "Podpórka", czyli jak przejąć inicjatywę w rozmowie.

12:10-12:20 Przerwa

12:20-13:30 Odwoływanie się do osób trzecich i zostawianie wiadomości.

1. Odwoływanie się w rozmowie do osób trzecich.
2. Telefony z polecenia.
3. Skuteczne zostawianie wiadomości, czyli co zrobić, aby klienci oddzwaniali.

13:30 - 14:00 Przerwa lunch

14:00-15:30 Perswazyjna prezentacja

1. Parafraza i co dalej? Zastosowanie parafrazy w sondowaniu potrzeb.
2. Cecha, zaleta, korzyść-skuteczne przedstawianie walorów oferowanych produktów.
3. Różne typy klientów, jak ich przekonać.
4. Najczęściej pojawiające się zastrzeżenia, jak je pokonać.
5. Ostatnia deska ratunku, czyli przyjęcie odpowiedzialności.

15:30 - 15:40 Przerwa

15:40 - 16:40 Techniki zamknięcia i postępowanie w trudnych sytuacjach

1. Zamknięcie próbne-zapytaj o opinię.
2. Różne techniki zamknięcia ostatecznego.
3. Profesjonalne, asertywne reagowanie na krytykę klienta
4. Zasada postępowania wobec uzasadnionej reklamacji.

16:40 - 17:00 Podsumowanie

1. Podsumowanie poznanej wiedzy
2. Ankieta po szkoleniu
3. Certyfikaty

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również

Bądź kreatywna!

Miej odwagę powiedzieć NIE! 

Dodał(a): Magdalena Milewska , Piątek 09.12.2011 (aktualizacja: 2011-12-09)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×