Poznaj wskaźniki marketingowe

Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowych i osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku?

Poznaj wskaźniki marketingowe

Cena szkolenia: 840.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia:  15.12.2011

Czas trwania szkolenia: 1 Dzień

Miejsce szkolenia: Katowice

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 14.12.2011

Kontakt w sprawie szkolenia: Iwona Świdurska, tel 600433371, maticonsulting@szkolenia-mc.pl

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Środek tygodnia

Adresaci szkolenia: Wszystkie zainteresowane osoby

Cel szkolenia: Poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, dobry marketingowiec powinien posiadać umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych.

Program szkolenia:

I. Marketing – wstęp. Badania marketingowe.

  • Marketing – podstawowe funkcje i elementy
  • Badania marketingowe

II. Wskaźniki marketingowe

  • Strategiczne wskaźniki marketingowe (udział w rynku, dynamika wzrostu sprzedaży, wskaźnik satysfakcji klientów, wskaźnik utrzymania klientów, wskaźnik lojalności klientów, wskaźnik utraty klientów, TGI, wskaźnik alokacji środków marketingowych, analiza ryzyka marketingowego, LTV, share of wallet)
  •  Marketingowe wskaźniki sprzedaży (12-miesięczny trend sprzedaży, dystrybucja numeryczna, dystrybucja ważona, rotacja produktu na półce, share of shelf, wskaźnik penetracji rynku)

III. Działania BTL

  • Kampania BTL-owa -formy i charakterystyka, materiały POS
  • BTL-owe wskaźniki marketingowe (CPS, ROI, RR,CR)

IV. Kampania ATL

  • Działania ATL – ogólna charakterystyka (bariera wejścia do poszczególnych mediów)
  • ATL-owe wskaźniki marketingowe (target group, core target, raiting, reach, frequency, efektywna częstotliwość reklamy, GRP, CPP, CPT, CCS, affinity index, spontaniczna świadomość marki, top of mind, share od mind, share of voice, wspomagana świadomość marki, efektywny zasięg reklamy, advertising tracking study, plakat impact test)

Opis metodyki szkolenia:  Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i dyskusji.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia:  Zaświadczenia wg wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej

Cena obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, zaświadczenia wg wzoru MEN

Warunki ukończenia szkolenia: Uczestnictwo w szkoleniu

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Marketing w firmie

Poznaj ABC zamówień publicznych 

Menadżer gastronomii to Ty!

Dodał(a): Magdalena Milewska , Czwartek 24.11.2011 (aktualizacja: 2011-11-24)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×