Reaguj w kryzysie

Szkolenie przeznaczone dla pracowników Ośrodków Interwencji Kryzysowej, Poradni Psychologicznych, PCPR-ów, MOPS, CPR oraz wszystkich którzy chcą poszerzyć swój warsztat pracy klientem.

Reagowanie w kryzysie

Cena szkolenia:
420.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: Od 2012-04-27 do 2012-04-29

Czas trwania szkolenia: Dni 3 / godzin 30

Miejsce szkolenia: Sosnowiec (Pracownia Grupy Aplica)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 2012-04-18 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Krzysztof Demczuk , tel 607144178

Adresaci szkolenia:

• pedagodzy, psycholodzy, pracownicy socjalni, terapeuci;
• katecheci, księża;
• studenci psychologii , słuchacze policealnych szkół.

Forma przyjmowania zgłoszeń:

• formularz zgłoszeniowy przesłany pocztą tradycyjną / skan e-mailem
• zgłoszenie on-line na stronie www.aplica.pl
• zgłoszenie poprzez www.inwestycjawkadry.info.pl
• zapytanie ofertowe w przypadku szkolenia zamkniętego

Cel szkolenia:

• przybliżenie problematyki podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniu SFA ”Solution Focused
Approach”;
• poszerzenie wiedzy oraz prawidłowego rozumienia procesu pomagania w podejściu SFA;
• zdobycie praktycznych umiejętności rozpoznawania i oceny stanu kryzysu oraz efektywnej pracy
z klientem;
• nauka nawiązywania kontaktu emocjonalnego z osobą, rodziną według założeń SFA;
• nabycie umiejętności skutecznego motywowania klienta do pracy/zmiany.

Program szkolenia:

1. Prezentacja założeń SFA - ”Solution Focused Approach”.
2. Nawiązanie relacji z klientem, pierwszy etap pracy/rozmowy – jak prowadzić pierwsze sesje?
3. Praca na zasobach klienta.
4.Wspólne budowanie rozwiązań a nie rozwiązanie problemów.
5. Ustalanie celów - cechy dobrze określonego celu.
6. Skalowania jako technika pracy z klientem.
7. Badanie i eksploracja wyjątków.
8. Technika pracy z cudem.
9. Motywowanie, wzmacnianie zmian.
10. Pozytywny feedback.

Opis metodyki szkolenia:

• interaktywne metody szkoleniowe, burza mózgów, studium przypadku;
• materiały filmowe, wiele praktycznych przykładów z pracy interwenta kryzysowego,
• miniwykłady, ćwiczenia grupowe i indywidualne;
• videotrening;
• szkolenie prowadzone jest z udziałem dwóch certyfikowanych trenerów grupy Aplica;
• uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe dotyczące tematyki i certyfikat
ukończenia szkolenia.

Zakres usług wchodzących w szkolenie:

• serwis kawowy;
• materiały szkoleniowe;
• obsługa dwóch trenerów grupy APLICA '

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Mowa ciała w biznesie

Piękne kwiaty - piękny ślub

Kobiecość i sukces


Dodał(a): Oliwia Siwińska , Czwartek 05.04.2012 (aktualizacja: 2012-03-30)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×