Stop manipulacji

Poznaj techniki wywierania wpływu społecznego i dowiedz się jak się przed nimi bronić, a także jak skutecznie przekonywać oponentów do swoich racji.

Szkolenie - techniki wywierania wpływu społecznego

Cena szkolenia: 900.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 06.02.2012 - 07.02.2012

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Miejsce szkolenia: Katowice

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 01.02.2012  - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Agnieszka Tustanowska, tel 327815070

Opcja i tryb szkolenia: Wyjazdowe / Weekendowe

Adresaci szkolenia: Szkolenie kierowane jest do menedżerów , kadry kierowniczej i pracowników, którzy pragną poznać tajniki komunikacji interpersonalnej w firmie i poza nią, a także wszyscy, którzy w swej pracy zamierzają wykorzystywać umiejętności wywierania wpływu.

Cel szkolenia: W swojej pracy zawodowej często stajemy wobec konieczności zarówno skutecznej obrony własnego stanowiska jak i przekonania oponenta do zmiany własnego. Szkolenie uczy jak skutecznie bronić się przed wpływem innych ludzi z jednej strony i jak skutecznie przekonywać oponentów do własnych racji. Uczy też jak skutecznie wpływać na zachowanie i decyzje innych ludzi.

Program szkolenia:

Przełamywanie lodów i wzbudzanie sympatii

  • Sposoby na przełamywanie lodów - wykład
  • Ćwiczenie - wygenerowanie przykładów zastosowania technik przełamywania lodów
  • Techniki wzbudzania sympatii - wykład
  • Ćwiczenie - wygenerowanie przykładów zastosowania technik wzbudzania sympatii

Budowa własnego autorytetu

  • Elementy profesjonalizmu

Typologia stylów zachowań. Mój styl kierowania

  • Ćwiczenie - test na styl zachowań
  • Koncentracja na zadaniach - Wykład
  • Omówienie poszczególnych stylów (wg Hipokretesa, Littauer, DISC): zalety, motywowanie, przydatność dla organizacji, ograniczenia i możliwość ich kompensacji - Wykład
  • Dyskusja
  • Partnerski i niepartnerski styl prowadzenia rozmowy - Wykład
  • Ćwiczenie - test na styl prowadzenia rozmowy
  • Wpływanie na decyzje innych ludzi

Manipulacje i obrona przed nimi

  • Reguła wzajemności i reguła zaangażowania - Wykład
  • Ćwiczenia wykorzystujące w praktyce poznane reguły
  • Reguła ograniczonej dostępności i społeczny dowód słuszności - Wykład
  • Ćwiczenia wykorzystujące w praktyce poznane reguły
  • Unikanie manipulacji

Komunikacja z wpływem

  • Komunikacja perswazyjna - Wykład
  • Ćwiczenia na rodzaje komunikatów
  • Język zmysłów - Wykład
  • Ćwiczenie - wygenerowanie przykładów zastosowania języka zmysłów
  • Koncepcja lejka - Wykład
  • Ćwiczenie - pytania otwarte sondujące oraz pytania zamknięte sugerujące

Radzenie sobie z trudnymi ludźmi i pytaniami

  •  Radzenie sobie ze trudnymi ludźmi - wykład
  • Ćwiczenie na mówienie tak, tam gdzie to możliwe
  • Radzenie sobie z obiekcjami - wykład
  • Bank obiekcji - ćwiczenie 

Opis metodyki szkolenia: Zajęcia będą prowadzone metodami aktywizującymi teoretycznych formie wykładów teoretycznych, dyskusji, warsztatów, case study, symulacji praktycznych, ćwiczeń zespołowych i indywidualnych.

Organizator szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe, materiały piśmiennicze, ćwiczenia, konspekty, certyfikat, wyżywienie (przerwy kawowe, dwudaniowy obiad w restauracji). Nie refunduje kosztów dojazdu i noclegów.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: zaświadczenie 

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Zostań mistrzynią asertywności

Poznaj biznesowy savoir - vivre 


Dodał(a): Magdalena Milewska , Czwartek 05.01.2012 (aktualizacja: 2012-01-05)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×