Zarządzaj restauracjami

Szkolenie odnosi się do różnych aspektów funkcjonowania lokalu gastronomicznego i obejmuje zagadnienia rekrutacji pracowników, kierowania zespołem, budowania systemów motywacyjnych, kreowania wizerunku, rozwiązywania konfliktów i negocjacji z dostawcami.

Zarządzaj restauracjami

Skrócony opis szkolenia: Szkolenie odnosi się do różnych aspektów funkcjonowania lokalu gastronomicznego i obejmuje zagadnienia rekrutacji pracowników, kierowania zespołem, budowania systemów motywacyjnych, kreowania wizerunku, rozwiązywania konfliktów i negocjacji z dostawcami.

Adresaci szkolenia: Szkolenie dedykowane jest dla managerów/kierowników/szefów kuchni/właścicieli restauracji.

Forma przyjmowania zgłoszeń:
Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji w zakresie profesjonalnego i efektywnego zarządzania w gastronomii. Szkolenie w sposób kompleksowy odnosi się do różnych aspektów funkcjonowania lokalu gastronomicznego i obejmuje takie zagadnienia jak rekrutacja pracowników, kierowanie zespołem, budowanie systemów motywacyjnych , kreowanie wizerunku, rozwiązywanie konfliktów oraz negocjacje z dostawcami.

Program szkolenia:
Projektowanie procedur kierowania i zarządzania restauracją
Opracowanie standardów pracy
Określenie zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach
Delegowanie poleceń
Rekrutacja i zasady wprowadzania nowych pracowników
Pozafinansowe motywowanie pracowników
Kontrola pracy personelu
Stosowanie kar i nagród
Nadużycia, kradzieże - jak zapobiegać, jak reagować?
Sposoby rozwiązywania konfliktów
Komunikacja kuchnia - sala
Budowanie zespołów sprzedażowych
Znajomość produktów - jak skutecznie uczyć pracowników?
Organizacja imprez - tworzenie ofert, obliczanie opłacalności
Opracowanie i wprowadzenie strategii marketingowej
Negocjacje z kontrahentami, dostawcami
Wyróżnianie marki restauracji na rynku
Plan działania i strategia rozwoju

Opis metodyki szkolenia: Metody szkoleniowe: wykłady, ćwiczenia indywidualne na forum grupy, zadania grupowe, case study, dyskusje, "burze mózgów", odgrywanie scenek

Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia: Korzyści dla uczestnika

• podniesienie kwalifikacji w zakresie efektywnego zarządzania zespołem
• zapoznanie się ze sposobami skutecznej komunikacji interpersonalnej
• poznanie kwestii kluczowych dla skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników
• zdobycie wiedzy dotyczącej budowania relacji z Gośćmi
• wsparcie w zakresie kształtowania kompetencji coachingowych

Cena szkolenia: 1990.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: Od 2011-07-22 do 2011-07-24 (Możliwość uzgodnienia innego terminu)

Czas trwania szkolenia: Dni 3 / godzin 24

Miejsce szkolenia: Pruszków (Hotel Ideal)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń upływa: 2011-07-14 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: Rafał Pasenik , tel. 501586482 , biuro@hr-system.pl

Opcja i tryb szkolenia: Wyjazdowe / Weekendowe

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Martini wstrząśnięte, nie mieszane

Zaksięguj się!


Dodał(a): Ola Wójcik , Czwartek 09.06.2011 (aktualizacja: 2011-06-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
kebab
drogi ten kurs. Na rynku są przecież rózne fajne kursy finansowane przez UE
Dodano: 2011-06-10 07:09:03 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×