Zostań profesjonalną recepcjonistką

Recepcja jest ważnym punktem w firmie, od którego zależy jakie wrażenie wywoła nasza firma na osobach telefonujących do firmy i odwiedzających ją gościach. Recepcja pełni również funkcję strategiczną - jako centrum informacji dla osób z zewnątrz i pracowników.

praca za biurkiem


Cena szkolenia:
1250.00 zł za 1 osobę

Termin szkolenia: 2012.01.19 - 2012.01.20

Czas trwania szkolenia: dni 2 / godzin 16

Miejsce szkolenia: Warszawa (Centrum szkoleniowe ARK Consulting)

Typ szkolenia: Szkolenie otwarte

Termin zgłoszeń: 2012.01.15 - Rekrutacja w toku

Kontakt w sprawie szkolenia: tel 224357002, szkolenia@arkconsulting.com.pl

Opcja i tryb szkolenia: Stacjonarne / Środek tygodnia

Skrócony opis szkolenia:

- minimalna ilość uczestników - 4 os.
- maksymalna ilość uczestników - 12 os.
- zakwaterowanie - nie
- wyżywienie - tak
- materiały dydaktyczne - tak

Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do pracowników recepcji.

Forma przyjmowania zgłoszeń: Formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie http://www.szkoleniadlasekretarek.pl

Cel szkolenia: Szkolenie doskonali umiejętności, koryguje i porządkuje wiedzę na temat pracy w recepcji na poziomie podstawowym.

Program szkolenia:

- rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy:

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy                                                                                                                                                                                        

- profesjonalna sylwetka pracownika recepcji: główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności, zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji, wygląd zewnętrzny - ubiór i makijaż, pokaz makijażu biznesowego, porady wizażystki

-  profesjonalne zachowania pracowników recepcji: niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji, dyskrecja (o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz), komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie (kiedy stosować jedną a kiedy drugą), różnica między mową potoczną a mową oficjalną w recepcji (zasady stosowania jednej i drugiej)

- wizyta gości firmy: czego oczekuje gość od pracownika recepcji, zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości, typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić, opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach, standardy profesjonalnej obsługi gości, podstawowe zasady savoir-vivre, zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie, powitanie gości, anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu, odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni, serwowanie napojów /w gabinecie szefa i sali konferencyjnej/, pożegnanie gościa/gości

- reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych: budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon, profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/, etapy rozmowy telefonicznej, filtrowanie rozmów, łączenie i zapowiadanie rozmów, sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej, polityka prywatności przez telefon (jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie), przerwana rozmowa (kto powinien ponownie się połączyć), przydatne formularze i narzędzia, typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić

-  zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą: zasady przyjmowania korespondencji przychodzącej, zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji (książka korespondencyjna), ewidencja faksów i przesyłek kurierskich, zasady ewidencji korespondencji wychodzącej (książka korespondencyjna, książka nadawcza) 

Źródło: inwestycjawkadry.pl

Przeczytaj również:

Chcesz zostać doradcą personalnym?

Poznaj techniki telemarketingu

Załóż firmę w jeden dzień

Dodał(a): Katarzyna Szuwara , Piątek 23.12.2011 (aktualizacja: 2011-12-22)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×
  • Mistrzyni negocjacji

    Mistrzyni negocjacji

    Szkolenie przeznaczone dla osób mających styczność z prowadzeniem negocjacji dla firmy, dla kadry kierowniczej. Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się do… czytaj więcej

  • Prawa ręka szefa

    sekretarka

    Szkolenie przyniesie największe korzyści asystentkom, sekretarkom i osobom kierującym sekretariatami menedżerów, a także tym, którzy planują rozpocząć pracę na jednym z tych stanowisk i… czytaj więcej