Tosty z rukolą i kozim serem

Fit śniadanie może mieć postać musli z owocami i jogurtem, owsianki z owocami, kaszy jaglanej lub jęczmiennej z owocowymi dodatkami albo kanapek z pieczywa pełnoziarnistego. A te – okazuje się – nie muszą być sztampowe, ale zapewniające nowe wrażenia smakowe, pyszne i przy tym oczywiście zdrowe.

Tosty_z_rukola_i_kozim_serem.JPG

Pyszne śniadanie to też chrupiące tosty z dodatkiem jajek na twardo. Będą mieć trzy warstwy – najpierw smaruje się je Ramą 100% Roślinną, następnie posypuje rukolą, a na tak przygotowaną „podstawę” kładzie się pastę z pomidorów i jajek. Kanapki można udekorować kozim serem.  

Składniki

  • pieczywo tostowe pełnoziarniste, kromki - 8 sztuk
  • Rama 100% Roślinna - 30 gramów
  • jajko - 2 sztuki
  • sambal oelek - 1 łyżeczka
  • orzechy włoskie - 100 gramów
  • kiełki jarmużu - 50 gramów
  • rukola - 100 gramów
  • pomidory pelati pokrojone w kostkę - 100 gramów
  • ser kozi twardy - 60 gramów

Sposób przygotowania

Opiecz pieczywo w tosterze, jaja ugotuj na twardo i zetrzyj na tarce na drobnych oczkach. Pomidory przelej na durszlak i dokładnie odcedź. Orzechy drobno posiekaj. W misce połącz jaja, pomidory, orzechy, łyżkę pasty sambal oelek. Wymieszaj ze sobą dokładnie. Opieczone kromki posmaruj Ramą i równomiernie nałóż na nie rukolę. Na rukoli rozłóż pastę z jajek i pomidorów. Kanapkę przetnij na pół, udekoruj kawałkiem koziego sera i kiełkami jarmużu.

Zdjęcie i źródło: materiały prasowe


Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Sobota 13.05.2017 (aktualizacja: 2017-05-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×