Converse dziękuje swoim fanom!

Każdy człowiek codziennie spotyka się z mnóstwem różnych przekazów reklamowych. Nic więc dziwnego, że twórcy promocyjnych kampanii prześcigają się między sobą i starają się dać odbiorcom coś naprawdę wyjątkowego i oryginalnego, co nie tylko pokaże produkt czy usługę, lecz także samą filozofię marki.

zdj. główne.jpg

I tak, wśród reklamowych przekazów niezauważoną nie może pozostać najnowsza kampania marki Converse „Made by you”, stawiająca w centrum uwagi swoich fanów, a dokładniej mówiąc tych, którzy od wielu lat w kultowych sneakersach Chuck Taylor All Star wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności.

Idea kampanii „Made by you”, zrodziła się z potrzeby bycia prawdziwym i autentycznym. To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie i dlatego też, to właśnie teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności. - mówi Ian Stewart , wiceprezes Converse Global Marketing.

W poszukiwaniu najbardziej wyjątkowych sneakersów Chuck Taylor All Star, przedstawiciele marki Converse przemierzyli cały świat. A wszystko po to, by każda para tego kultowego obuwia opowiadała niezwykłą historię metamorfozy czystego płótna w autoportret swojego właściciela. I nieważne, czy buty te są ręcznie malowane, pokryte błotem czy znoszone i przedarte, każdy portret Chuck Taylor All Star opowiada bardzo osobistą historię przemiany od białych, czarnych, czerwonych oraz granatowych sneakersów do wyjątkowego dzieła sztuki.

CONVERSE_Made_by_you_2_march_GLOBAL_CAMPAIGN_LAUNCH.JPG

A w efekcie udało się zebrać naprawdę wyjątkową kolekcję portretów Chuck Taylor All Star, która pokazuje nieskończoną różnorodność swoich posiadaczy. Wśród bohaterów kampanii spotkamy więc zarówno przedstawicieli świata muzyki i sztuki, jak na przykład Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear, Glenn O'Brien, jak i  tych, którzy kochają nosić Chucki każdego dnia.

Jesteście ciekawi końcowego efektu kampanii „Made by you”? Będzie ku temu okazja, ponieważ wszystkie portrety zostaną zaprezentowane na wystawie, która obiegnie świat od Nowego Jorku, przez Szanghaj, do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Dodatkowo, kampania "Made by you" zaprezentuje kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. Na ten czas zaplanowano bowiem lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie, charakterystyczne dla różnych części globu.

Zapoznajcie się również koniecznie ze spotem promującym całą kampanię!



Więcej informacji znajdziesz tutaj.

A jak Wam podoba się najnowsza kampania Converse?

Źródło/ Foto: materiały prasowe


Dodał(a): Joanna Andrzejewska , Środa 04.03.2015 (aktualizacja: 2015-03-04)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Fajna akcja:) w ogóle converse są super:) ja swoje kupuję na jeremy-scott.pl
mają spory wybór, nie tylko conversów:)
Dodano: 2015-03-31 13:19:17 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×