Go Forth!

W tym sezonie Levi's wystartował z pierwszą w swojej 138-letniej historii globalną kampanią Go Forth. Inspirowana siłą młodych ludzi wprowadzających pozytywne zmiany na świecie, Go Forth i jej motto uderzają w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale są to nasze czasy - "Now is our time" - "Teraz nadszedł nas czas"!

Go Forth!

W całej historii marki - zaczynając od kulturalnej rewolucji lat 50-tych i 60-tych, aż po rewolucję informacyjną
i technologiczną nowego milenium - dżinsy Levi’s utożsamiane były z nieustającym rozwojem oraz kroczącymi wraz za nim zmianami. 'Go Forth' silnie nawiązuje do dziedzictwa marki, ale przede wszystkim celebruje współczesnych Pionierów, którzy budują nową, lepszą przyszłość! Idea 'Go Forth' powstała w oparciu o filozofię oraz o to co obecnie jest istotne dla młodych ludzi. Główną inspiracją jest ich pionierskość i wiara, że mogą zmieniać świat na lepsze! Go Forth!

"Młodzieńczy optymizm i energia są podstawą naszego DNA i wartością, która łączy ludzi na całym świece" - mówi Robert Hanson, dyrektor generalny marki Levi’s. 'Go Forth' to coś więcej niż tylko marketingowe idee, mamy nadzieję, że będzie to przede wszystkim impuls inspirujący ludzi do działania! Teraz, bardziej niż kiedykolwiek świat potrzebuje ludzi o pionierskim duchu, którzy wierzą, że nie ma rzecz niemożliwych. Dla dzisiejszej młodzieży, optymizm jest potęgą! – dodaje Hanson.  

Swoją premierę 'Go Forth' miał miejsce na początku sierpnia na berlińskich targach Bread & Butter. W Berlinie również odbyły się specjalne warsztaty druku Levi’s Print Workshops otwarte dla wszystkich zainteresowanych! Każdy mógł ozdobić swoje ubrania według własnego pomysłu! W kolejnych miesiącach poprzez 'Go Forth' i program wspierający zrównoważony rozwój na świecie każdy bezpośrednio może zaangażować się i wprowadzać pionierskie, pozytywne zmiany. Kampania ma być inspiracją dla kolejnych projektów marki na rok 2012 i lata późniejsze.

"Bez względu na to w jakim miejscu na świecie się znajdujesz, młodzieńczy duch i pionierska energia to hasła, które pobudzają do działania"- podkreśla Rebecca Van Dyck, dyrektor do spraw marketingu dla marki  Levi’s. "Przez ponad wiek zarówno kobiety jak i mężczyźni dokonywali niesamowitych rzeczy nosząc swoje dżinsy Levi’s. Nasza marka zawsze była katalizatorem zmian. Chcemy by Klienci opuszczali nasze sklepy nie tylko z nową parą dżinsów Levi’s ale także z dawką inspiracji, aby byli ludźmi pełnymi energii i zdeterminowanymi do tworzenia nowego, lepszego świata."- dodaje Van Dyck.

Zainspiruj się Go Forth i zostań Pionierem!

Go Forth!Ten 60-sekundowy film ukazujący sceny z niemieckich  krajobrazów, od Berlina aż po Morze Bałtyckie przedstawia prawdziwych Pionierów! Wszystko to po to by przesłać nadzieję i zarazić pozytywną energią motywującą do działania! Spot inspirowany jest poematem "The Laughing Heart" amerykańskiego poety i powieściopisarza Charlesa Bukowski’ego

Teraz nadszedł nasz czas! Go Forth!


Levi’s Kolekcja Jesień 2011

Uczucia optymizmu i młodzieńczej energii towarzyszące kampanii 'Go Forth' przenoszą się także na jesienną kolekcję marki Levi’s dostępną w sklepach późnym latem. Kolekcja jest ucieleśnieniem typowego amerykańskiego stylu, wykonana z dbałością o każdy szczegół. Kluczowe męskie kroje obejmują zarówno spodnie typu "slim" i "skinny" jak i nogawki proste i lekko rozszerzane ku dołowi. W spodniach zastosowano innowacyjną technologię Water<Less wprowadzoną przez markę Levi's w styczniu 2011 roku. Ponadto udoskonalono kroje i stworzono udoskonalone wykończenia za pomocą wybielania, nadającego spodniom lekko znoszony look (tak zwane techniki stonewashing oraz hand sanding) oraz z wykorzystaniem żywicy połączonej z woskiem. 

Kobieca linia w kolekcji jesiennej to kontynuacja i poszerzenie rewolucyjnego systemu  krojów Levi’s Curve ID, wprowadzonego jesienią 2010 roku. System opiera się na kobiecych kształtach nie rozmiarach, oferując cztery typy spodni zgodne z czterema typami kobiecych sylwetek: Slight, Demi, Bold i Supreme Curve. W kolekcji wykorzystano nowe wykończenia od głębokiej czerni poprzez odcienie indygo aż po lekko sprany look. Wszystkie wykończenia będą dostępne zarówno w wersji Classic jak i Modern w szerokiej gamie krojów.

Go Forth!

Dodał(a): Marcelina Romańska , Niedziela 11.09.2011 (aktualizacja: 2011-10-10)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
beata1331
http://www.elcol.bnx.pl
Dodano: 2011-10-03 16:28:38 Zgłoś nadużycie
paula2509
:)
Dodano: 2011-10-03 15:47:23 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×