"Go Forth" inspiruje do pozytywnych działań!

Levi’s® nową kampanią "Go Forth" chce nas zainspirować do działania! Konkurs polega na zaprojektowaniu muralu/graffiti, czyli wielkoformatowego obrazu do zamieszczenia na ścianie czy fasadzie budynku.

Go Forth inspiruje do pozytywnych działań!

Czujesz, że jesteś Pionierem? Twoja główna zasada brzmi: ŻYJ i DZIAŁAJ? Chcesz, żeby mural według Twojego projektu znalazł się na jednej ze ścian w centrum Warszawy? Teraz masz szansę! Pokaż wszystkim co dla Ciebie znaczy Go Forth i zawalcz o nagrodę główną!

Wystarczy, że stworzysz projekt graficzny będący Twoją wizją "Go Forth" i prześlesz go na adres: levis@showroom.pl. Aby wziąć udział w konkursie Levi’s® nie musisz być twórcą street-art’u ani grafikiem, ważne żebyś poczuł ducha Go Forth i zaprojektował mural! Więcej informacji na www.kmag.pl!

Na zgłoszenia czekamy od 16 sierpnia do 10 września. Spośród nadesłanych prac jury wybierze projekt, który zostanie zrealizowany w formie muralu na jednej ze ścian przy ul. Polnej w Warszawie. Zwycięzca dostanie również super tablet, dzięki któremu będzie mógł rozwijać swoje pasje! Dodatkowo sylwetka zwycięzcy oraz wygrany projekt zostaną zaprezentowane na łamach K MAG! Laureat zgarnie również ciuchy marki Levi’s®.

Inspirację znajdziesz w tekście Manifestu Levi’s®. Szukaj jej również we wrześniowym numerze K MAG!Go Forth inspiruje do pozytywnych działań!


CZY NAPRAWDĘ DOKONAŁEŚ JUŻ WSZYSTKIEGO? A MOŻE ZAŁAPAŁEŚ SIĘ JEDYNIE NA WYCIECZKĘ JAKO PASAŻER NA TYLNYM SIEDZENIU, ZAMIAST SAMEMU KIEROWAĆ SWOIM PRZEZNACZENIEM? CZY OPUSZCZAJĄC TEN ŚWIAT, BĘDZIESZ CZUŁ, ŻE ZOSTAWIASZ GO CHOĆ TROCHĘ LEPSZYM? MASZ WSZYSTKO CO POTRZEBA: GŁOWĘ NA KARKU I UBRANIE NA SOBIE. NA SWOJE EPITAFIUM SAM ZASŁUŻYSZ; NA SWOJE DZIEDZICTWO SAM ZAPRACUJESZ. GO FORTH*
*PRZEJMIJ INICJATYWĘ

Ponadto przyznane zostaną 4 wyróżnienia w postaci zestawów ubrań o wartości 500zł każdy.
Wyślij swoją pracę inspirowaną hasłem "Go Forth" na adres levis@showroom.pl

Szczegóły konkursu w regulaminie dostępnym na http://www.kmag.pl/konkurs_levis_2011.html

Levi’s® "Go Forth" 2011 Międzynarodowa Kampania Marki


- Bez względu na to w jakim miejscu na świecie się znajdujesz, młodzieńczy duch i pionierska energia to hasła, które pobudzają do działania - podkreśliła Rebecca Van Dyck, dyrektor do spraw marketingu dla marki  Levi’s®. - Przez ponad wiek zarówno kobiety jak i mężczyźni dokonywali niesamowitych rzeczy nosząc swoje dżinsy Levi’s®. Nasza marka zawsze była katalizatorem zmian. Chcemy by Klienci opuszczali nasze sklepy nie tylko nosząc dżinsy Levi’s® ale także czując inspirację, by byli ludźmi pełnymi energii i zdeterminowanymi do tworzenia nowego, lepszego świata - dodaje Van Dyck.

Aby wprowadzić sentencję "Now is our time" ("Teraz nadszedł nas czas") w życie, marka Levi’s® zatrudniła światowej sławy niemieckiego reżysera do stworzenia krótkiego 60-sekundowego filmu ukazującego sceny
z niemieckich  krajobrazów, od Berlina aż po Morze Bałtyckie, a także prawdziwych pionierów Berlina by przekazać przesłanie nadziei i pozytywnej energii motywującej do działania. Spot jest inspirowany poematem “The Laughing Heart” amerykańskiego poety i powieściopisarza Charlesa Bukowski.  

Drukowana i cyfrowa reklama dżinsów Levi’s®  została przygotowana przez duet fotograficzny Jeffa Lukera
i Randalla Mesdona. Kampania Levi’s® "Go Forth" została stworzona przy współpracy z agencją  Wieden+Kennedy, Portland, Oregon.

- Młodzieńczy optymizm i energia są podstawą naszego DNA i wartością, która łączy ludzi na całym świecie - mówi Robert Hanson, dyrektor generalny Levi’s®. - "Go Forth" to coś więcej niż tylko marketingowa idea. Ma być także impulsem inspirującym ludzi do działania, bo teraz bardziej niż kiedykolwiek świat potrzebuje ludzi z pionierskim duchem, którzy wciąż wierzą, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dla dzisiejszej młodzieży, optymizm jest potęgą! – dodaje Hanson.




O marce Levi’s®

Marka Levi’s® stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’s® stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej podrabianymi spodniami na świecie. Dziś marka Levi’s®  dalej rozwija  niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej. Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w więcej niż 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyrazić ich osobisty styl.  Aby uzyskać więcej informacji na temat marki Levi’s®  jej produktów I salonów sprzedaży, odwiedź www.levi.com. Informacje na temat  Levi Strauss & Co. Odnajdziesz na stronie www.levistrauss.com.


Dodał(a): Karolina Czaja , Wtorek 30.08.2011 (aktualizacja: 2011-08-30)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
kobieta
Fajnie ;)
Dodano: 2011-08-31 14:30:50 Zgłoś nadużycie
paula2509
;p
Dodano: 2011-08-30 11:41:33 Zgłoś nadużycie