Kultowy zespół Roxette współpracuje z marką KappAhl

Nadszedł dzień światowej premiery nowej wersji hitu Roxette "The Look (2015 Remake)" oraz filmu "The making of the Look". Tytuł przeboju, nagranego na nowo wyłącznie dla KappAhl, stał się inspiracją dla wszystkich jesiennych kampanii sieci. Ich motywem przewodnim jest styl i osobowość – The Look. W rezultacie powstała zupełnie nowa wersja utworu we współczesnej aranżacji.

Kultowy zespół Roxette współpracuje z marką KappAhl

Tegoroczne jesienne kampanie KappAhl zainspirowała kultura popularna, a dokładniej muzyka, która bardziej niż kiedykolwiek wpływa na nasz wygląd. I cóż może nadawać się lepiej, niż współczesna wersja jednego z najpopularniejszych w muzycznym świecie "looku" i superhitu  "The Look (2015 Remake)", mówi Joakim Holmstrand, Dyrektor Marketingu KappAhl.

Zobaczcie także: Marka KappAhl nawiązała współpracę z Mary McCartney

 - Zespół Roxette ma status ikony na całym świecie, a fakt nagrania nowej wersji hitu "The Look" z
pewnością spotka się z dużym uznaniem fanów, z których wielu jest naszymi klientami. Wraz z filmem i utworem pragniemy przekazać energię i radość płynącą z muzyki i inspirację, jaką ona może nam dać w poszukiwaniu własnego stylu, dodaje Joakim Holmstrand.

Do nagrania specjalnie dla KappAhl nowej wersji utworu, zespół Roxette wybrał do współpracy 
szwedzki duet producencki Addeboy vs. Cliff.

Premiera utworu odbyła się 17 lipca. Oficjalnym hashtagiem kampanii jest #thelookkappahl

Jak wyglądała praca?



Posłuchajcie tego hitu:



Zobaczcie także:



Źródło/ Foto: Mat. prasowe
Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Wtorek 21.07.2015 (aktualizacja: 2015-07-21)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×