Odnajdź swój ideał i czuj się jak księżniczka

Animowana historia poszukiwania idealnego biustonosza przez księżniczki to nowa kampania marki Triumph, która czaruje od pierwszych sekund. Zobaczcie.

Odnajdź swój ideał i czuj się jak księżniczka

Triumph przedstawia krótki animowany film, w którym urzeczywistnia się marzenie o odnalezieniu swojego Ideału… biustonosza. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło „Znajdź swój Ideał”, a wcześniej „Stand up for Fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny. Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata… pełnego koronek i pięknych detali?

Zobaczcie także: Jak duży biust mają gwiazdy?



Postacie oraz sama animacja to dzieło dwóch utalentowanych artystów: Tobiasa Fuerter oraz Yves Bollag ze Stories AG. O współpracy z marką Triumph opowiedział jeden z nich: „Triumph jest fantastyczną marką do stworzenia pełnej emocji historii. Ludzie z łatwością identyfikują się z animowanymi postaciami, o czym może świadczyć sukces  bajek na całym świecie. Poza tym - idealny biustonosz i książę z bajki mają wiele wspólnego: każda kobieta marzy o znalezieniu swojego Ideału."

Zobaczcie także: Jak wygląda dobrze dopasowany biustonosz?

Animacja opowiada historię Hannah i jej dwóch przyjaciółek - Mary i Tammy, które wspierają główną bohaterkę w poszukiwaniach jej Ideału. Historia ma swój happy end – Hannah znajduje swój Ideał biustonosza w postaci bestsellerowaego modelu marki Triumph – Amourette.
Ważną rolę w animacji odgrywa muzyka, która towarzyszy historii Hannah. Twórcą ścieżki dźwiękowej jest zdobywca nagrody Tony, amerykański kompozytor teatralny -  Jason Robert Brown w akompaniamencie  Orkiestry Filharmonii Praskiej.  Jest to jedna z najbardziej pożądanych orkiestr w Europie, która współpracowała między innymi z Celine Dion oraz The Streets. 

Odnajdź swój ideał i czuj się jak księżniczka

– Jest to naturalna kontynuacja współpracy przy kampanii „Znajdź swój Ideał”. Basia jest niezwykle utalentowana zarówno wokalnie jak i aktorsko, więc nagranie polskiej wersji przebiegło bardzo sprawnie. Dodatkowo dzięki udziałowi Basi polska wersja zyskała jeszcze więcej uroku.” – mówi Marzena Kuśmirek, Dział PR Triumph Interenational Polska.
Spot został już zaprezentowany widowni w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech.
Od 28 sierpnia br. trafił na ekrany kin w całej Polsce! Spot będzie emitowany przed wybranymi seansami kobiecymi w sieci kin Mulitkino, w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Odnajdź swój ideał i czuj się jak księżniczka

Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated - Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę  marki Triumph -Barbarę Kurdej-Szatan.

Jesteśmy oczarowane ta kampanią, a Wy?



Zobaczcie także:




Źródło/ Foto: Mat. prasowe



Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Środa 02.09.2015 (aktualizacja: 2015-09-02)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×