Punk not dead

Punk jeszcze nie umarł. A wręcz przeciwnie. Hasło, które tak często pojawiało się na ustach przedstawicieli młodzieży lat 70 XXw. utwierdza nas w przekonaniu, że styl tej subkultury zostanie w naszych sercach na długo. Za sprawą jego jednej z głównych prekursorek - Vivienne Westwood, punk znów powraca w całej swej kontrowersyjnej odsłonie.

Punk not dead

Punk not dead




Być może subkultura punkowa kojarzy się większości z młodzieńczym buntem i kolorowym irokezem. Nic bardziej mylnego! Odkąd na stałe wkroczyła na tak zwane "salony" a jej wpływy są widoczne w kolekcjach największych domów mody stała się tylko kolejnym powtarzającym się co jakiś czas trendem dostępnym dla każdej z nas.

Ubrania punkowe idealnie wpasowują się w popularny obecnie trend "dyi" (ang.do it yourself) czyli własnoręcznie robione i zmieniane ubrania. Wystarczyłoby abyście wyjęły z szafy swoje stare T-shirty, dżinsy czy torebki i poprzerabiały je chociażby malując farbą czy przyklejając ćwieki tu i ówdzie. Jeśli jednak nie macie do tego głowy czy czasu wystarczy wybrać się do pierwszego lepszego centrum handlowego i kupić gotowe projekty w jednej z sieciówek.

Na co więc zwracać uwagę? Na wszelkiego rodzaju ubrania rzucające się w oczy. Nie musimy przecież trzymać się panujących zasad, gdyż właśnie o przeciwstawienie się zasadom chodzi najbardziej. Może warto przypomnieć sobie o zespołach z czasów młodości takich jak Sex Pistols czy Iggy Pop i potraktować je jako naszą modową inspirację.


Punk not dead.

Koszula - River Island  ok. 125zł




Punk not dead

Bluzka - Topshop.com ok.170zł



Punk not dead

Spodnie - Mango 189zł



Punk not dead

Buty - Deezee.pl 119zł



Punk not dead

Torebka - Fleq.pl 119zł






Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Mat. prasowe







Dodał(a): Wiktoria Malicka , Środa 08.05.2013 (aktualizacja: 2013-05-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×