Reebok i Gigi Hadid jednoczą kobiety w walce przeciwko perfekcji!

Reebok i ambasadorka marki, Gigi Hadid, zainicjoawały wydarzenie #PerfectNever Revolution, które miało na celu zaktywizować kobiety z różnych środowisk do przeciwstawienia się nieosiągalnemu ideałowi perfekcji i narzuconym standardom.

GigiReebok_PerfectNever5.jpg

Szereg działań takich jak wspólny trening, dyskusja panelowa, a także niezwykła instalacja artystyczna, współgrał z duchem marki Reebok i hasłem “Be More Human”, oraz z niezłomnym zobowiązaniem liderki fitness, by określać potrzeby kobiet na całym świecie i je spełniać.

Wiele osób oczekuje od nas, że będziemy perfekcyjne, a tak naprawdę wielokrotnie zdarza się, że odbiegając od ideału jesteśmy bliższe ludziom– powiedziała Gigi Hadid. Moja mama zawsze mówiła mi o rozwoju w różnych dziedzinach. Sądzę, że to jest naprawdę istotne. Dla mnie sport stał się ważną częścią mojego życia i miałam okazję przekonać się na różnych poziomach o tym, że człowiek uczy się na własnych błędach. Ta wiedza przydaje mi się na co dzień.

Gigi wraz z grupą inspirujących kobiet starają się zmienić percepcję kobiet w swoich branżach i kwestionują przyjęte standardy. Podczas zorganizowanego wydarzenia kobiety stworzyły dynamiczną grupę dyskusyjną i dzieliły się doświadczeniami na temat odczuwanej presji perfekcjonizmu, a także opowiadały w jaki sposób przeciwstawiają się niemożliwym do sprostania standardom.

Gigi Reebok_#PerfectNever2.jpg

Dlaczego się tym zajęłam? Aby mieć kontakt z innymi kobietami, z innymi ludźmi, chciałam im przekazać, że ich niedoskonałość, złożoność czy ciemne strony duszy, to także element tożsamości. Dlatego ilekroć nadarza się okazja ku temu, by zmienić narrację dotyczącą wymagań wobec kobiet, zabieram głos -powiedziała Lena Dunham.

Popieram kampanię #PerfectNever, ponieważ uważam, że pomaga ona kobietom uwierzyć w siebie. Dzięki niej kobiety mogą być autentyczne, pozostać wierne sobie, a przez to po prostu najlepsze - stwierdziła Ruby Rose. Każda z nas jest inna, a jeśli staramy się temu zaprzeczyć i negujemy swoją własną tożsamość, nie żyjemy w sposób, na jaki zasługujemy.

Z kolei Zoe Kravitz powiedziała: Przesłanie płynące z kampanii #PerfectNever jest ważne, ponieważ jest ono wciąż za mało widoczne w świecie. Uważam, że to ważne, aby kobiety przyjęły do wiadomości fakt, że nie są idealne i chciały być z tego powodu dumne.

Odnosząc się do dyskusji panelowej Jessica Mendoza stwierdziła:Już samo słuchanie innych kobiet, silnych kobiet, rozmawiających na temat swoich mocnych i słabych stron, opowiadających, jak doszły do tego, gdzie są obecnie, spowodowało, iż dyskusja nabrała nieporównywalnej dynamiki.

W ramach kampanii #PerfectNever, która trwa od początku roku 2016, Gigi wraz z zaproszonymi gośćmi wzięła udział w intensywnym treningu, który poprowadziła wraz ze swoim wieloletnim trenerem, właścicielem klubu Gotham Gym, Robem Pielą. Hadid, która uwielbia boks, uczestniczyła w sparingu z udziałem gości w klasie mistrzowskiej, podczas której kobiety uczyły się ruchów zwiększających pewność siebie i siłę.

Reebok_#PerfectNever Gigi workout.jpg

Na koniec Reebok i Gigi zaprosili gości do udziału w interaktywnej instalacji. Wypisane na morzu balonów stwierdzenia zawierające negatywny przekaz i nierealistyczne oczekiwania wobec kobiet na co dzień zostały zastąpione przez budujące i inspirujące słowa, które pozwalają wcielać w życie ideały filozofii #PerfectNever. W trakcie instalacji w czasie rzeczywistym na profilu #PerfectNever wyświetlane były komentarze kobiet z całego świata, odzwierciedlające prawdziwie uniwersalny przekaz kampanii. 

Komentując #PerfectNever Revolution Inga Stenta, Senior Director w firmie Reebok, powiedziała: #PerfectNever Revolution stanowi bardzo wyraźny sygnał do walki o bycie bardziej ludzkim, co postulujemy w naszej kampanii. Misją firmy Reebok jest pomoc ludziom w tym, aby stawali się najlepszą wersją samych siebie, nie tylko w aspekcie fizycznym, ale i psychicznym czy społecznym. Pogląd urzeczywistnia całe dzisiejsze wydarzenie #PerfectNever jak i osobista walka Gigi z presją dążenia do perfekcji. Naszym celem jest jednoczenie i inspirowanie kobiet w każdym wieku i na całym świecie do tego, by raz na zawsze rozprawiły się z tym wyobrażeniem w swojej głowie. Mają potencjał do działania, który jest nieograniczony i niewyczerpany. Bycie perfekcyjną to w tym kontekście wręcz za mało.

#PerfectNever Revolution i partnerstwo Reeboka i Gigi to druga odsłona kampanii #PerfectNever. Kampanię otworzył robiący ogromne wrażenie materiał video, w którym udział wzięła sportsmenka, Ronda Rousey. Kampania #PerfectNever stanowi kontynuację platformy marketingowej Reeboka ‘Be More Human’ - wezwania do tego, by maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, i jest przejawem realizacji misji marki fitnessowej w zakresie percepcji i doświadczania fitnessu. Hadid i Reebok będą współpracować jako orędownicy tego przekazu. 

zdjęcia i źródło: materiały prasowe



Dodał(a): Małgorzata Rosiak , Poniedziałek 19.12.2016 (aktualizacja: 2016-12-19)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
Ja schudłam stosując tabletki Slimcea na odchudzanie. Schudłam 12kg.
Na początku ciężko było mi się przekonać do tego typu środków, jednak po namowach zamówiłam i dzisiaj jestem na prawdę bardzo zadowolona z efektów jakie osiągnęłam.
Dodano: 2016-12-19 11:41:10 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×