Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Czym tym razem zaskakuje Jeremy Scott?

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok



Wiele osób z niecierpliwością czekało na kolejną kampanię marki Moschino, która jak wiadomo, lubi zaskakiwać. Jej dyrektor kreatywny, Jeremy Scott już niejednokrotnie udowodnił, że doskonale balansuje na granicy kiczu, a jednocześnie ma wyczucie, które pozwala mu wplatać do swoich kolekcji ikony popkultury. Tym samym chyba nikomu nie trzeba przypominać kampanii z McDonald's czy Barbie.

Zobaczcie także: Karlie Kloss w wiosenno-letniej kampanii Topshop

Czym tym razem nas zaskoczył?

W wiosenno-letniej kolekcji Jeremy Scott czerpał inspirację z... myjni samochodowej oraz placu budowy, których elementy posłużyły także jako elementy scenografii sesji fotograficznej prezentującej najnowszą kolekcję marki Moschino.

Znowu jest barwnie, zaskakująco i stylowo.

Jak wam się podoba ta kolekcja?



Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok

Wiosenno-letnia kampania Moschino na 2016 rok


Zobaczcie także:



Foto: Mat. prasowe





Dodał(a): Anka P. , Wtorek 12.01.2016 (aktualizacja: 2016-01-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×