Zlicytuj kolekcję Mariusza Przybylskiego!

Od wtorku można zlicytować kolekcję Mariusza Przybylskiego zaprojektowaną w ramach drugiej edycji wyjątkowej akcji "Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi" Wielka Kampania Życia marki Avon, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi.

Mariusz Przybylski_cr.jpg

Niepowtarzalne wzory, starannie dobrane wykończenia, tkaniny o najwyższej jakości: włoskie wełny, kaszmiry, bawełna i skóry oraz indywidualne podejście projektanta do każdego projektu czyni kolekcję Mariusza Przybylskiego atrakcyjną. To 30 sztuk wyjątkowych kreacji, które od dzisiaj można licytować na stronie www.wielkakampaniazycia.pl. Każdy, zarówno mężczyzna jak i kobieta, znajdzie w niej dla siebie odpowiedni element garderoby. Jest m.in. garnitur z jedwabiu wyszywany ręcznie cyrkoniami, garnitur z wełny, kurtka i spodnie z wełny tłoczonej, płaszcz z kaszmiru, spodnie z wełny wyszywane ręcznie cyrkoniami i wiele innych.
Dochód z licytacji w całości zostanie przekazany na działania prowadzone przez Wielką Kampanię Życia.

ROZA-AVON-.jpgAkcja "Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi" ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.

Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa Centrum prowadzi w naszym kraju działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi. Dzięki niej wzrasta świadomość konieczności systematycznej profilaktyki i coraz więcej kobiet decyduje się na regularne badania USG piersi. Avon Cosmetics Polska dzięki programowi Wielka Kampania Życia - Avon Kontra Rak Piersi od 1998 roku przekazał na działania związane z edukacją i profilaktyką ponad 14 000 000 złotych. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.

                                                                                                                            Źródło: Mat. prasowe

Przeczytaj również:

Zdążyć przed infekcją

Test na odporność

15 minut dla zdrowia



Dodał(a): Agnieszka Yilmaz , Czwartek 17.05.2012 (aktualizacja: 2012-05-17)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×