Zuo corp. sezon wiosna/lato 2012

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

zuo

Niezależność, sława, kariera, sukces i władza, okupiona samotnością i cierpieniem. Serialowe bizneswoman, doskonale prowadzą interesy, budząc podziw u jednych i zazdrość u drugich. Charakterystyczne szerokie ramiona, krótkie loki, totallooki prezentowanych outfitów, w zestawieniu ze złotą oraz brylantową biżuterią, to znak rozpoznawczy ikon stylu małego ekranu i kina klasy B minionych dekad, takich jak: Joan Collins ( Alexis z Dynastii), Stephani Harper z ,"Powrotu do Edenu", Brigitte Nielsen ("Gliniarz z BeverlyHills II" ), Marisa Tomei ("Mój kuzyn Vinnie"), czy Melanie Griffith w "Pracującej dziewczynie".


Zuocorp. idzie o krok dalej, ostry wizerunek businesswoman, tamtego okresu traktuje jako metaforę postępującej pauperyzacji luksusu. W dobie kryzysu ludzie coraz bardziej chcą chwili zapomnienia od codziennych problemów. Poczuć namiastkę tego co dla nich nieosiągalne sławy, pieniędzy i amerykańskiego stylu życia, oddanego dekadenckiej konsumpcji.


Kolekcja wiosna - lato 2011/12:

Zaprezentowana podczas 6 edycji Łódzkiego Fashion Week kolekcja, w głównej mierze na sylwetkach wypracowanych na bazie figury koła, przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu.  Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.


Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się totallooki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity. Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon S-S 2012, odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz. Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuocorp., na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i VivienneWestwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była, twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.


Źródło: Mat. prasowe

Przeczytaj również:

Kolorowa wiosna Agaty Wojtkiewicz

Paprocki&Brzozowski T-shirts

Reebok classics wiosna/lato 2012


Dodał(a): Agnieszka Yilmaz , Poniedziałek 16.04.2012 (aktualizacja: 2012-04-16)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (3)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
kasias
Zdecydowanie nie, przynajmniej nie dla mnie.
Dodano: 2012-04-17 22:32:57 Zgłoś nadużycie
Malibu89
nie podoba mi sie to
Dodano: 2012-04-17 13:36:19 Zgłoś nadużycie
olinkaa24
nawet ok
Dodano: 2012-04-16 19:59:21 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×