Sugestia wyboru

Pierwsza reklama pojawiła się już w czasach starożytnych

Oczywiście od tego czasu wiele się zmieniło, więc i reklamy przez lata ewoluowały, by stać się bardziej ambitne i zwracać na siebie większą uwagę potencjalnego klienta. Socjologia reklamy zajmuje się jej oddziaływaniem na człowieka. Badaczy tego działu socjologii najbardziej interesuje fakt, co dzieje się w głowie człowieka podczas oglądania czy słuchania reklamy i jaki mają one wpływ na jego dalsze zachowanie czy też wybór przy robieniu zakupów. Jak wiadomo, dzisiejsze reklamy są tak tworzone, by wywierały maksymalny wpływ na emocje klienta w celu wywołania u niego określonych reakcji. Dzięki temu można skłonić ludzi do zakupu określonej rzeczy, która niekoniecznie jest im potrzebna. I tak jest na całym świecie, nie tylko u nas. Społeczność międzynarodowa to właśnie potencjalni klienci, jako grupa, ale też jako jednostki. Skoro jest to ogół ludzi zamieszkujących ziemię, to znaczy, że do każdego z nich można w taki czy inny sposób dotrzeć.
Dodał(a): MK , Poniedziałek 02.05.2011 (aktualizacja: 2011-05-01)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×