Te nawyki warto wykorzystać w pracy!

Warto przyjrzeć się nawykom kobiet sukcesu, niezależnych, zorganizowanych i przenieść je do swojego życia zawodowego- to zdecydowanie ułatwi funkcjonowanie w tej dziedzinie! Oto kilka przyzwyczajeń, które warto naśladować!

praca.jpg

Zrezygnowanie z mediów społecznościowych

Odcięcie się od Facebooka, Instagrama, Snapchata, Pinteresta czy innych portali jest trudne, bo w dzisiejszych czasach każdy jest niemal od nich uzależniony. Warto jednak spróbować podjąć tę próbę, ponieważ umożliwi to skupienie się wyłącznie na sprawach ważnych, obowiązkach, nic już nie będzie Cię rozpraszać.

Znajdowanie równowagi

Nie można dać się zwariować i we wszystkim trzeba znaleźć balans. Po pracy zasługujesz na odpoczynek czy dowolną formę relaksu, to jest dla ludzi! W przeciwnym wypadku poczujesz wypalenie, rezygnację i możesz popaść w depresję.

Robienie listy

Dobrze jest być zorganizowanym, a z pewnością pomaga w tym tworzenie listy rzeczy do zrobienia. Dzięki niej możesz wykonywać zadania jedno po drugim, pomoże ona w ustaleniu priorytetów i uporządkowaniu wszystkich spraw.

Warto zobaczyć: Mobbing w pracy- gdzie udać się po pomoc?

Ustalanie priorytetów

Ułatwisz sobie pracę, jeśli najtrudniejsze i najbardziej czasochłonne rzeczy będziesz robić w pierwszej kolejności. Odkładanie ich wiąże się ze stresem, niepewnością i pewnym ciężarem. Kiedy trudne zadania zostaną wykonane, poczujesz ulgę, a reszta przyjdzie z lekkością.

Fot: Thinkstock


Dodał(a): Katarzyna Nowatkiewicz , Czwartek 28.07.2016 (aktualizacja: 2016-07-27)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×