Ambasadorzy marek

Gwiazdy muzyki często zostają mianowane ambasadorami różnych marek.

W ten sposób niektóre z nich są kojarzone z popularnymi twarzami, przez co dany towar lepiej się sprzedaje. Tak też postąpili włodarze marki Empress, którzy do roli tej zatrudnili Kelly Rowland. Gwiazda muzyki pop stała się twarzą tej marki. Jest to bardzo dobre zagranie ze strony marketingowców odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, gdyż teraz będzie ona kojarzona właśnie z tą gwiazdą muzyki. Natomiast inni aktorzy i piosenkarze, jak na przykład Irena Santor nie mieli nigdy okazji zaprezentować się jako osoba reklamująca daną markę. Jednakże osoba ta znana jest z innych ciekawych opowieści dotyczących swojego życia. Jak sama otwarcie przyznała w jednym z wywiadów, kiedy była mała myślała o tym, żeby zostać zakonnicą. Co jednak odwiodło ją od tych planów ? Po prostu rozwój jej kariery aktorskiej i piosenkarskiej był na tyle sprzyjający, że postanowiła ona wybrać właśnie tą drogę jako swoją przyszłość zawodową.
Dodał(a): MK , Poniedziałek 02.05.2011 (aktualizacja: 2011-05-01)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.