Heidi Klum projektuje dla… Lidla! Znamy szczegóły!

Zobacz, od kiedy kolekcja gwiazdy będzie dostępna w sklepach!

Esmara by Heidi Klum_Heidi and the girlsmain1.jpg

„Heidi & The City” to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week. Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl. 

#LETSWOW Nowy Jorku

7 września w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryją sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Tego dnia odbędzie się premiera wspólnej kolekcji modelki i Lidla. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie jej elementy. 

„Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody” – podkreśla Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska. 

Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. 

Różnorodna jak Heidi Klum

Efekt jest imponujący. Zaskakująca jak Nowy Jork i różnorodna jak Heidi Klum kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem WOW”: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Każdą część kolekcji charakteryzuje wysoka jakość w atrakcyjnych, typowych dla sklepów Lidl, cenach od około 25 zł do około 200 zł. 

„Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie” – zaznacza Heidi Klum.

2Key Visual_Atelier - The designer. Heidi in her atelier.jpg

1Esmara by Heidi Klum_Heidi and the girls. Key piece - The blazer in electric blue.jpg

3Pressebild_HK.jpg

Start sprzedaży: 18 września

Kolekcja „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” trafi do sprzedaży 18 września. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Kolekcja obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41). Łącznie kolekcja pojawi się w 28 krajach – w ponad 10 tys. sklepów stacjonarnych Lidl oraz trzech sklepach internetowych sieci. 

zdjęcia: materiały prasowe 

Zobacz też:



Dodał(a): Natalia Fijał , Piątek 11.08.2017 (aktualizacja: 2017-08-11)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×