7 ćwiczeń twarzy

Odpowiednia pielęgnacja za pomocą kosmetyków to nie wszystko. Aby nasza twarz wyglądała promiennie i nie traciła na jędrności, warto nad nią popracować za pomocą kilku prostych ćwiczeń - zobaczcie, jakich!

7 ćwiczeń twarzy

7 ćwiczeń twarzy


Chyba nie ma kobiety, która z utęsknieniem czekałaby na pojawienie się zmarszczek. Nie da się ukryć, że chcemy aby nasza skóra jak najdłużej była jędrna, elastyczna i przede wszystkim gładka. Oczywiście możemy jej pomagać za pomocą różnego rodzaju kosmetyków i jak najbardziej należy to robić, jednak warto działać także na mięśnie twarzy, o których elastyczność możemy zadbać za pomocą odpowiednich ćwiczeń, dzięki którym to poprawimy krążenie krwi, a co za tym idzie - tlen lepiej dotrze do komórek.

Czego unikniemy za pomocą ćwiczeń? Otóż są one skuteczne w przypadku chęci zahamowania powstawania drugiego podbródka, obwisłych kącików ust, czy obwisłych policzków. Powodują one przede wszystkim rozluźnienie mięśni twarzy, które pojawia się np. na skutek stresu, czy długiej pracy przed telewizorem. Warto również zaznaczyć, że nie są one zbytnio absorbujące, ponieważ wystarczy, że poświęcimy na nie ok. 20 minut dziennie, a do ich wykonywania potrzebujemy praktycznie tylko lusterka.

Oto nasze propozycje ćwiczeń:


1. Spróbuj szeroko otworzyć oczy i usta sprawiając wrażenie zaskoczenia i wytrzymaj w takiej pozycji ok. 10 s. Powinno Ci towarzyszyć uczucie napięcia skóry, które spowoduje polepszenie kondycji policzków.

2. Kolejne ćwiczenie również korzystnie wpływa na policzki - nabieraj w nie mocno powietrza i wypuszczaj, jakbyś grała na trąbce. Alternatywą może być także przesuwanie powietrza z jednego policzka do drugiego.

3. Poruszaj zaciśniętymi ustami w lewą i prawą stronę, dzięki czemu wzmocnisz skórę w okolicach kącików ust.

7 ćwiczeń twarzy

7 ćwiczeń twarzy


4. Na mięśnie warg idealnie wpływa także wypowiadanie samogłosek: a, e, i, o, u, które należy wymawiać na głos, wyraźnie je akcentując, dzięki czemu skóra będzie bardziej sprężysta, a przez to zahamujemy powstawanie zmarszczek.

5. Twarz to nie tylko usta i policzki, lecz także oczy, których skóra jest niezwykle wrażliwa, a jej kondycja jest zależna także od ich stanu, także warto rozluźnić gałki oczne za pomocą ich przesuwania od lewej do prawej strony. Ćwiczenie to jest wskazane także w przypadku długotrwałej pracy przy komputerze w celu polepszenia stanu wzroku.

6. Skórę wokół oczu polepszymy także dzięki uniesieniu za pomocą palców wskazujących brwi, a przy tym otwieraniu i zamykaniu powiek.

7. W celu zapobiegania powstawania drugiego podbródka lekko rozchyl usta, następnie podbródek wysuń do przodu jednocześnie napinając mięśnie żuchwy przez ok. 5 s, po czym rozluźnij mięśnie. Ćwiczenie warto powtórzyć ok. 10 razy.


Zobaczcie także galerię gwiazd bez makijażu - piękne?



Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock



Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Poniedziałek 28.04.2014 (aktualizacja: 2014-04-28)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
zuzi821
Polecam raz na jakiś czas masaż twarzy u kosmetyczki z regenerującymi, odmładzającymi kosmetykami, cudowny efekt odprężenia skóry, a na co dzień używanie aktywnego serum Stem Cells L'biotica, malutka buteleczka tego specyfiku jest niezwykle wydajna i skuteczna. Silnie regeneruje i odmładza skórę twarzy. Moja cera nabrała blasku, jędrności, super produkt:)
Dodano: 2014-05-05 10:13:20 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×