A6W jako sposób na płaski brzuch

A6W czyli aerobiczna szóstka Weidera to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha, które pozwalają uzyskać maksymalne efekty w minimalnym czasie. W skład tego treningu wchodzi 6 ćwiczeń, które wykonujemy w różnych seriach, w zależności od dnia treningu.

A6W jako sposób na płaski brzuch
A6W jako sposób na płaski brzuch

A6W czyli aerobiczna szóstka Weidera to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha, które pozwalają uzyskać maksymalne efekty w minimalnym czasie. W skład tego treningu wchodzi 6 ćwiczeń, które wykonujemy w różnych seriach, w zależności od dnia treningu.

A6W angażuje różne partie mięśni brzucha w taki sposób, aby dać nam zadowalające efekty w krótkim czasie. Jeżeli wykonujemy je systematycznie, na pewno nas zadowolą. A oto opis ćwiczeń:

Ćwiczenie 1:

Połóż się na płaskim podłożu z rękoma wzdłuż tułowia. Unoś na zmianę jedną nogę tak, aby w kolanie i biodrze zakochać kąt 90 stopni. Jednocześnie unoś barki tak, aby nie odrywać tułowia do podłoża. Wytrzymaj w tej pozycji 3 sekundy wciąż napinając mięśnie.

Ćwiczenie 2:

Unieś w ten sam sposób obie nogi jednocześnie i przytrzymaj 3 sekundy.

Ćwiczenie 3:

Wykonuj je dokładnie w ten sam sposób co ćwiczenie pierwsze, ale tym razem z rękoma splecionymi na karku.

Ćwiczenie 4:

Wykonuj je analogicznie do drugiego, z rękoma splecionymi na karku.

Ćwiczenie 5:

Unieś barki i u6trzymując napięte mięśnie wykonaj "nożyce". Ręce spleć na karku.

Ćwiczenie 6:

Unieś jednocześnie barki i obie wyprostowane nogi i przytrzymaj przez 3 sekundy.

Tabelę pokazującą ilość serii i powtórzeń każdego dnia możesz znaleźć w internecie.

Źródło: MilionKobiet.pl

Przeczytaj również:

Cała prawda o hennie

Tatuaże na nadgarstku

Depilacja bikini
Dodał(a): Katarzyna Kowalewska , Piątek 03.08.2012 (aktualizacja: 2012-08-03)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
marrika2
chce mi sie :)
Dodano: 2013-01-22 01:30:07 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×