#ChooseBeautiful - A Ty, którymi drzwiami weszłabyś do środka?

Powstała kolejna kampania znanej marki, która ma uświadomić kobietom, że każda z nas nosi w sobie piękno. Zobaczcie co wymyślono tym razem!

kampania dove.jpg

#ChooseBeautiful - A Ty, którymi drzwiami weszłabyś do środka?

Od jakiegoś czasu media oraz różne marki starają się zmienić obraz kobiety, który do tej pory był prezentowany między innymi w reklamach. Jesteśmy świadkami tego, że coraz częściej powstają kampanie mające uświadomić kobietom, że tak naprawdę każda z nas jest... piękna.

Tym razem marka Dove postanowiła przeprowadzić pewien społeczny, bardzo ciekawy społeczny eksperyment. W Sao Paulo, Delhi, Szanghaju, San Francisco i Londynie stworzono dwa wejścia na stacje, nad którymi wisiały dwie tablice z różnymi napisami: "Piękna" oraz "Przeciętna". 

Zobacz też: #IMNOANGEL - ZOBACZCIE NAJNOWSZĄ KAMPANIĘ BIELIZNY Z MODELKAMI PLUS SIZE 

Napisy były bardzo widoczne i każda wchodząca kobieta mogła dokonać wyboru, którymi drzwiami chce wejść i tym samym dokonać wyboru i odpowiedzieć sama sobie, czy czuje się piękna i wyjątkowa. Nagrany niedługi film pokazuje, jak wiele kobiet przystaje i na chwilę zastanawia się i waha. Większość jednak dokonuje tego drugiego wyboru.

 

Brak wiary we własne piękno bierze się bardzo często z chęci doścignięcia wzorców, które pokazywane są w mediach, a przecież każda z nas ma w sobie coś, co sprawia, że jest jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa i piękna.

Bo przecież, jak mawiała piękna Audrey Hepburn

"Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są one drzwiami do jej serca - miejsca gdzie mieszka miłość"

A wy, którymi drzwiami weszłybyście do środka?

Zobacz też:

Źródło: Milionkobiet.pl

Foto: YouTube

Dodał(a): Paulina Lęcznar , Sobota 11.04.2015 (aktualizacja: 2015-04-11)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×