H&M przeprasza za kampanię reklamową

Pamiętacie kampanię reklamową strojów kąpielowych H&M? Nadmiernie opalona modelka wzbudziła tak wiele kontrowersji, że firma musiała przeprosić za "wpadkę".

opalanie1.jpg

Szwedzkie organizacje, które zrzeszają chorych na raka wyraziły swoje oburzenie kampanią odzieżowej sieciówki H&M. Na plakatach i w prasie mogliśmy oglądać zdjęcia brazylijskiej modelki Isabeli Fontany (zobacz piękną kreację modelki), która prezentowała stroje kąpielowe marki. Uwagę przykuwała przede wszystkim zbyt mocna opalenizna, która mogła jednocześnie zachęcać młode kobiety do częstego korzystania z solarium lub opalania na słońcu.

W piątek H&M oficjalnie przeprosiło za swoją kampanię.



opalanie2.jpgopalanie3.jpg





Foto: Mat. prasowe

Źródło: MilionKobiet.pl


Dodał(a): Emilia Czaczkowska , Piątek 11.05.2012 (aktualizacja: 2012-05-11)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×