I ty możesz dobrze wyglądać nago!

Jesteśmy wobec siebie krytyczne. Co trzeciej Polki nie zadowala wygląd jej sylwetki! Trudno nam pogodzić się z tym, że ciało się zmienia. A przecież tylko greckie posągi są wciąż takie same. Więc zamiast się martwić, popracuj nad wyglądem. Z pomocą ekspertów radzimy, jak zadbać o figurę i wyrzeźbić piękne kształty. Nagrodą będzie wspaniały wygląd w każdym wieku.

I ty możesz dobrze wyglądać nago!

Przez brak czasu na ćwiczenia zaokrąglił mi się brzuszek

Skąd ten problem? Brak ruchu. Apetyt na tuczące łakocie, ciąża – to wszystko sprawia, że płaski niegdyś kobiecy brzuszek zaczyna się zaokrąglać, a z czasem pojawiają się fałdki. Ten rodzaj tycia częściej przytrafia się paniom o superkobiecej sylwetce: szerokich biodrach i pełnych udach, niż chłopczycom. I jest zakodowany w genach. Jeśli brakuje ruchu, stopniowo słabną też niećwiczone mięśnie. Wypychają brzuch do przodu, a wtedy wydaje się większy, niż jest istotnie.
Co możesz zrobić? W domu. Zacznij od wciągania brzucha. To sposób na szybką poprawę wyglądu. Reszty dokonają zabiegi pielęgnacyjne. Wykonuj je przed jedzeniem lub godzinę po posiłku. Wybierz prysznic zamiast kąpieli, by pobudzić krążenie i dotlenić skórę na brzuchu. Dwa razy w tygodniu złuszczaj stary naskórek peelingiem. Po umyciu ciała wmasuj w skórę brzucha specjalne kosmetyki: zgodnie ze wskazówkami zegara kolistym ruchem dłoni wsmaruj balsam. Następnie lekko oszczyp skórę na brzuchu obiema rękami. Raz w tygodniu zastosuj domowy drenaż limfatyczny: przez dwie minuty uciskaj brzuch od talii w dół do pachwin, by odprowadzić nadmiar limfy. Nagrodą będzie coraz jędrniejszy brzuszek.

Kwadrans ruchu daje efekt

Nawet najprostsze ćwiczenia wzmocnią mięśnie brzucha. Pod warunkiem że będziesz je wykonywać codziennie przez kwadrans. To mogą być skłony do ziemi i krążenie talią. A także w pozycji leżącej unoszenie nóg pod kątem 45 stopni i utrzymywanie ich w powietrzu przez minutę. Każdy z elementów należy powtórzyć dziesięć razy. Ładnie ukształtuje brzuszek pływanie. Doskonały efekt dadzą ćwiczenia pilates pod okiem trenera.

Gdy pielęgnacja domowa to za mało, czyli coś dla zdesperowanych

W salonach odnowy można pozbyć się części tłuszczu na brzuchu metodą ultradźwięków (160 zł). Przez specjalne głowice generowane są drgania o wysokiej częstotliwości. Poprawiają one przemianę materii i ukrwienie.
Uwalnia się wtedy energia z tkanki tłuszczowej. Efektem jest szybkie spalanie tłuszczu. Cellulit na brzuchu znacznie zmniejszy się dzięki mezoterapii bezigłowej − lipokontur (300 zł). Działanie antycellulitowych składników wzmacniają impulsy elektryczne.

Mam siedzącą pracę, więc moja pupa traci kształt

Skąd ten problem? Budowa pośladków. Zmusza nas ona do dbałości o nie. Pupę tworzą mięśnie otoczone warstewką tłuszczu. Dopóki są one sprężyste, a tkanka podporowa jest mocna, pośladki są krągłe i lekko uniesione. Brak aktywności fizycznej sprawia, że mięśnie tracą elastyczność. Wrogiem zgrabnej pupy jest także czas (po czterdziestce skóra słabnie) oraz podjadanie kalorycznych przekąsek, co przyspiesza tworzenie się cellulitu.
Co możesz zrobić? W domu. Weź przykład z Brazylijek, które na pielęgnację pupy poświęcają tyle czasu co na pielęgnację biustu. Co dzień wzmacniaj skórę pod prysznicem: uzbrój się w szorstką rękawicę, np. z sizalu, i okrężnymi ruchami masuj pośladki, aż skóra się zaczerwieni. W ten sposób złuszczysz stary naskórek i pobudzisz krążenie. Potem w rozgrzaną skórę wklep ujędrniacz przeznaczony do tej części ciała. Powinien on zawierać kompleksy liftingujące, wzmacniające skórę i antycellulitowe, np. z algami, bluszczem, peptydami. Efekty kuracji zauważysz po dwóch tygodniach. Prawdziwym hitem są okłady algowe na opadnięte pośladki. Zabieg, wzorowany na gabinetowym, najlepiej przeprowadzić wieczorem po kąpieli. Po nałożeniu okładu owiń pupę ręcznikiem i otul na godzinę ciepłym kocem.

Gimnastyka dla pośladków

Nawet bez wizyt w siłowni możesz wymodelować kształt swojej pupy. Mięśnie odzyskają sprężystość dzięki ćwiczeniom stymulującym ich napięcie.W tym celu należy przy każdej okazji ściągać i rozluźniać na przemian pośladki.
Rób to, nawet czekając na autobus czy siedząc przy biurku w pracy. Naturalną gimnastyką dla pupy są także szybki marsz i nordic walking. Ładnie ukształtuje pośladki hatha-joga, a także aerobik.

Gdy pielęgnacja domowa to za mało, czyli coś dla zdesperowanych

Jeśli mięśnie pośladków są zwiotczałe, pomóc może nowoczesny zabieg elektrostymulacji (od 60 zł). Kosmetyczka umieści w newralgicznych miejscach elektrody. Przepływające przez nie impulsy elektryczne powodują kontrolowane skurcze. W efekcie mięśnie ćwiczą dużo intensywniej niż podczas zwykłego treningu. Pośladki z wyraźnym cellulitem
wygładzi masaż próżniowy (60 zł). Podczas zabiegu specjalnapompa zasysa tkanki i rozbija złogi tłuszczu. Usuwa też toksyny. Konieczna jest seria zabiegów.

Dodał(a): Aleksandra Rostkowska , Poniedziałek 12.09.2011 (aktualizacja: 2011-09-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (8)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
klaudia300894
ja czwicze i jest mi dobrze z tym:))
Dodano: 2011-10-04 00:30:35 Zgłoś nadużycie
Lisiczka
polecam przed spaniem codziennie 40 przysiadów-solidnych...zdziałają cuda :P
Dodano: 2011-09-25 19:23:09 Zgłoś nadużycie
Airesa
Jestem leniem :(
Dodano: 2011-09-18 09:50:43 Zgłoś nadużycie
Qarola
ja od kilku tygodni ćwiczę i jak na razie mam jeszcze zapał!!!
Dodano: 2011-09-13 09:31:57 Zgłoś nadużycie
Audrey
gdyby mi się tak chciało, jak ... hehe;)
Dodano: 2011-09-13 09:17:29 Zgłoś nadużycie
pilusx3
achhhh
Dodano: 2011-09-12 18:41:00 Zgłoś nadużycie
paula2509
mi tak samo;/
Dodano: 2011-09-12 18:33:31 Zgłoś nadużycie
olafasola
a mi się nie chce ćwiczyć:/
Dodano: 2011-09-12 13:47:30 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×