Reklama z Natalie Portman wycofana

Publikacja reklamy tuszu do rzęs Diora, której twarzą jest Natalie Portman, została zablokowana w Wielkiej Brytanii. Powód? Jak zwykle nieoceniona wyobraźnia grafików.

Reklama z Natalie Portman wycofana

Natalie Portman w reklamie Diora


Advertising Standards Authority to niezależna organizacja kontrolująca komercyjne przekazy medialne w Wielkiej Brytanii. Swoją decyzję o wstrzymaniu emisji reklamy maskary "Diorshow New Look" ASA uzasadniła "nadużyciem graficznych efektów, które miały spotęgować perswazyjny efekt reklamy".

Zobacz Natalie w reklamie linii kosmetyków Dior Beauty!

Warta 28,50$ maskara ma "pogrubiać, rozdzielać i wydłużać, gwarantując efekt sztucznych rzęs". Niestety od teorii do praktyki długa droga. Wiele klientek pragnących uzyskać efekt zalotnego spojrzenia Natalie Portman zainwestowało w cudowny produkt Diora. W większości przypadków romans z "Diorshow New Look" zakończył się jednak skargami, bowiem faktyczny efekt stosowania cud-specyfiku nijak miał się do tego prezentowanego na plakatach.

To nie pierwszy przypadek, kiedy ASA wycofała reklamę z powodu nadmiernego retuszu. Wcześniej podobny los spotkał reklamę Lancome z Julią Roberts.

Reklama Lancome z Julią Roberts

Reklama Lancome z Julią Roberts

Źródło: huffingtonpost.com

Dodał(a): Wiktoria Jakubowska , Środa 24.10.2012 (aktualizacja: 2012-10-24)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
Anonim
ładna reklama
Dodano: 2012-10-24 13:34:13 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×