Sharon Stone ambasadorką kampanii „Rzeczywiste Rezultaty” !

Przeczytajcie o najnowszej kampanii, która ma na celu walkę z negatywnym obrazem zabiegów medycyny estetycznej, kreowanym przez media!

662.jpg

Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie kobietę, która poddała się zabiegom medycyny estetycznej. Co pierwsze przychodzi Wam na myśl? Kicz? Tandeta? Pewnie tak, bo to właśnie taki obraz zabiegów upiększających przedstawiają media i w związku z tym, na przekór tym działaniom, firma Galderma przeprowadziła kampanię „Rzeczywiste Rezultaty”. Akcja ta pokazuje jak subtelne i naturalne efekty są możliwe do osiągnięcia. W jaki sposób? Angażując do projektu 10 par bliźniąt jednojajowych firma testuje na autentycznych przykładach wyniki podania kwasu hialuronowego Restylane i Restylane Skinboosters. Jedna osoba z każdej pary poddała się zabiegom z użyciem tych preparatów, a efekty można było oceniać na inauguracyjnej gali prowadzonej przez Sharon Stone – ambasadorkę kampanii. 

5a.jpg

Kampania przedstawia rezultaty „przed” i „po” na zwykłych ludziach, w różnym wieku. Jest to bardzo ciekawa, ale zarazem wiarygodna forma pokazania prawdziwego oblicza medycyny estetycznej. Bo to, co widzimy w telewizji, czyli przerobione twarze celebrytów, to obraz w krzywym zwierciadle. Wszystkie moje pacjentki wyglądają świeżo i naturalnie, bo też rolą lekarza jest powiedzieć: stop, kiedy pacjentka traci umiar.” – mówi dr Agnieszka Majewska z poznańskiego MediArt Instytut.

Twarze moich pacjentek są wizytówką mojego warsztatu i kunsztu, dlatego ich ładny i naturalny wygląd jest kwestią priorytetową. Warto pamiętać, że zabiegi wybieramy w zależności od problemu. Młodszym osobom proponuję zabiegi nawilżające, jak stosowane w kampanii Restylane Skinboosters, które błyskawicznie przywrócą do formy odwodnioną i uszkodzoną skórę. Pacjentki dojrzałe najczęściej wymagają kompleksowej opieki, gdyż oprócz zmarszczek, z wiekiem pojawia się utrata objętości, która znacząco zmienia wygląd twarzy. Wtedy niezbędna jest pomoc kwasu hialuronowego, który pozwoli uzyskać pełniejsze, bardziej harmonijne kontury. Pacjentki go uwielbiają, ponieważ daje natychmiastowe i długotrwałe efekty, a przy tym - jak Restylane - jest bezpieczny i sprawdzony.”- dodaje dr Agnieszka Majewska.

Dr Majewska.jpg
Dr Agnieszka Majewska

A co o eksperymencie sądzi 63- letnia Gay, która poddała się zabiegom upiększającym?

Jestem teraz o wiele bardziej pewna siebie i czuję, że odzyskałam swój młodzieńczy wygląd. Wszyscy wokół mnie mówią, że wyglądam pięknie, młodo i to właśnie sprawia mi największą przyjemność.

Takie opinie w swojej praktyce spotyka dr Paweł Kubik z Centrum Medycznego dr Kubik z Gdyni.

dr pawel kubik 2.jpg
Dr Paweł Kubik

Wielu pacjentów cierpi z powodu kompleksów wynikających z pewnych niedoskonałości estetycznych. Problemem są asymetryczne lub zbyt małe usta, wystająca lub cofnięta broda, garbek na nosie lub ubytki związane z przebytymi urazami. Kwas hialuronowy, w rękach doświadczonego lekarza, potrafi zniwelować bądź zamaskować większość z tych problemów już podczas jednej sesji. Lekarz, niczym artysta modeluje twarz, nadając jej odpowiedni kształt i proporcje - z zachowaniem indywidualnych rysów. Dzięki temu, oprócz likwidacji mankamentu pacjent wygląda na bardziej wypoczętego i wielokrotnie młodszego.” – tłumaczy dr Paweł Kubik.

Wprowadzenie kwasu hialuronowego do medycyny zapoczątkowało nową erę zabiegów: małoinwazyjnych, bezpiecznych, nie wymagających rekonwalescencji i skutecznych. Jego zastosowań jest wiele – począwszy od rewitalizacji i nawilżenia skóry, poprzez wypełnianie zmarszczek czy bruzd, na przywróceniu objętości skończywszy. Dzięki niemu pacjent może na długie lata odsunąć konieczność interwencji chirurgicznej. Twarz jest naszą wizytówką, warto więc powierzyć ją w profesjonalne i wykwalifikowane ręce. Ja wybieram produkty najwyższej jakości, od lat pracuję na sprawdzonym Restylane, który został wykorzystany w ponad 20 milionach iniekcji na całym świecie. Taki duet oznacza pełen sukces.”- podkreśla dr Paweł Kubik.

Ideą kampanii „Rzeczywiste Rezultaty” jest obalenie mitów o medycynie estetycznej. Oprócz naturalnych i świeżych efektów zabiegów kampania pokazuje, jak dyskretne zmiany polepszyły samopoczucie bliźniaków. Czasem wystarczą drobne poprawki, by wzrosła samoocena i wiara w siebie. 

Czy cel kampanii został zrealizowany? Według nas na pewno. Zresztą warto postawić na siebie i przekonać się o tym na własnej skórze!

Zobaczcie także inne przykłady "metamorfoz". Przekonywujące, prawda? ;)

12345.jpg

4.jpg

2.jpg

Źródło/ Foto: materiał prasowe 

Dodał(a): Joanna Andrzejewska , Czwartek 22.10.2015 (aktualizacja: 2015-10-22)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
trochę przekonywające...
Dodano: 2015-10-26 11:25:50 Zgłoś nadużycie