Uroda na talerzu

Sekretem pięknej cery nie są jedynie kosmetyki, lecz również odżywianie organizmu od wewnątrz. Zobacz, co powinno znaleźć się na Twoim talerzu, abyś olśniewała cerą.

Uroda na talerzu

Uroda na talerzu


Jeżeli marzy Ci się piękna, gładka skóra, nie wystarczy stosowanie kosmetyków. Jej pielęgnację powinnyśmy zacząć przede wszystkim od środka, czyli za pomocą spożywanych przez nas produktów. Przy stosowaniu nawet drogich kosmetyków nie uzyskasz pożądanych efektów bez odżywionej skóry od środka. Zobacz, na jakie produkty powinnaś zwrócić uwagę.

Gorzka czekolada

Tak, to nie żart, powinnyśmy spożywać czekoladę, ale zwróćcie uwagę, że jest tutaj mowa o gorzkiej, a nie np. mlecznej, gdyż to właśnie gorzka czekolada zawiera przeciwutleniacze, które wygładzają skórę i chronią ją przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Pomimo tego, że nie jest to jej słodki rodzaj, to jednak nadal pozostaje kaloryczna, więc w zależności od naszej aktywności, spożywajmy jej np. kilka kostek na dzień.

Zielona herbata

Kiedy zielona herbata jest gorąca, zostają z niej uwolnione przeciwutleniacze działające przeciwzapalnie i przeciwnowotworowo, zatem pijmy ją kiedy jest ciepła, ponieważ ze spadkiem temperatury, maleje również zawartość przeciwutleniaczy.

Uroda na talerzu

Uroda na talerzu


Marchewka

To warzywo idealnie działa na oczy oraz likwiduje wypryski, co zawdzięczamy m.in. dużej zawartości witaminy A, która ponadto zapobiega rozwojowi komórek rakowych. Marchewka jest składnikiem wielu soków, ale możemy ją wykorzystać także jako przekąskę w ciągu dnia.

Szpinak


Zawiera w sobie wiele kwasu foliowego, dzięki któremu zmniejsza możliwość rozwoju komórek rakowych, a dodatkowo woda, która jest w nim zawarta przedostaje się przez błony komórkowe, dzięki czemu nasza skóra jest jędrniejsza.

Tuńczyk


Tuńczyk w puszce zawiera dużo selenu, który pomaga w zachowaniu elastyny, dzięki czemu skóra na dłużej pozostaje jędrna i gładka. Dodatkowo wykazuje również działanie chroniące przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych. Tuńczyk ma jednak ważny minus - długo żyje i pochłania wiele metali ciężkich, które z kolei negatywnie wpływają na organizm, dlatego też ograniczmy się do spożywania jednej puszki tygodniowo.

Pomidory


Zawierają likopen, który odpowiada za neutralizację wolnych rodników, które powodują postarzenie skóry. Ponadto ten organiczny związek działa również przeciwrakowo.

Czy Wasze talerze są pełne urodowych produktów?


Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Thinkstock




Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Piątek 06.12.2013 (aktualizacja: 2013-12-06)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×