Znane marki wspierają walkę z rakiem piersi

Rak piersi zbiera ogromne żniwo wśród kobiet, dlatego też październik jest miesiącem podnoszącym świadomość o tej chorobie. Zobaczcie, w jaki sposób znane marki angażują się w tę akcję.

Znane marki wspierają walkę z rakiem piersi

Znane marki wspierają walkę z rakiem piersi


Październik to nie tylko zmiana pory roku - to również doskonały moment na powiększenie świadomości na temat raka piersi oraz wsparcie akcji wspomagającej walkę z tym nowotworem.

Z rakiem piersi walczy m.in. marka Estée Lauder. Jej kampania na rzecz wygrania z tą chorobą powstała w 1992 roku, zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu "SELF". Celem tego przedsięwzięcia jest budowanie świadomości o raku piersi oraz jego pokonanie poprzez edukację i badania medyczne. W tym roku marka kontynuuje działania pod hasłem "Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę." Kampania zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień.  Działa obecnie w ponad 70 krajach.

W Polsce w ramach Kampanii realizowane są działania edukacyjne oraz zbierane fundusze na badania medyczne poświęcone rakowi piersi. Pieniądze są zbierane poprzez sprzedaż limitowanych edycji kosmetyków z różową wstążką (w roku 2014: Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Bumble and bumble, Tommy Hilfiger, Lab Series): 20% ceny każdego produktu firma Estée Lauder Poland przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Z kolei marka AVON prowadzi już 17. kampanię propagującą profilaktykę w przezwyciężeniu raka piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję - również wystarczy zakup jednego z produktów oznaczonych Różową Wstążką.

Produkty z tym charakterystycznym znakiem to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON kontra Rak Piersi m.in. na "Marsz Różowej Wstążki" oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum.

Znane marki wspierają walkę z rakiem piersi

Znane marki wspierają walkę z rakiem piersi



Zobaczcie także:




Źródło: MilionKobiet.pl/ Mat. prasowe
Foto: Mat. prasowe/ Shutterstock



Dodał(a): Agnieszka Pulikowska , Poniedziałek 06.10.2014 (aktualizacja: 2014-10-06)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×