4 sprawdzone sposoby na wcześniejsze wstawanie

Masz problem ze z porannym wstawaniem? Poznaj nasze sprawdzone rady i zostań rannym ptaszkiem!

wstawanie.jpg

1. Wyłącz sprzęty elektroniczne

To one sprawiają, że po pierwsze chodzisz spać o wiele później, niż mogłabyś (a to sprawdzisz jeszcze Instagrama, a to obejrzysz filmik na Youtube), a po drugie - ich obecność w Twojej sypialni
obniża jakość snu, a nawet może prowadzić do bezsenności. Dlatego warto zainwestować w designerski budzik vintage, a telefon, tablet i inne cuda techniki wynieść z sypialni!  


2. Pamiętaj o metodzie małych kroków
Nie zaczniesz wstawać wcześniej o godzinę z dnia na dzień, to po prostu bardzo trudne zadanie - nagle się tak przestawić. Zamiast tego, warto codzienne przez tydzień nastawiać sobie budzik o 10 minut wcześniej niż dnia poprzedniego. Po tygodniu nie będzie Ci już tak ciężko wstać wcześniej! 


3. Śpij w wywietrzonym pomieszczeniu
Gdy dobrze wywietrzysz pokój, nie tylko szybciej zaśniesz, ale też będziesz lepiej wypoczęta i łatwiej będzie Ci wstać nazajutrz. Ponadto, im niższa temperatura w sypialni (ale bez przesady), tym lepsza jakość snu.



4. Jedz banany! 
Banany maja zbawienny wpływ na nasz układ nerwowy. Warto więc przed spaniem zafundować sobie czasem koktajl z banana i mleka lub jogurtu naturalnego - taka mieszanka zapewni Ci lepszy i głębszy sen oraz żwawą pobudkę następnego ranka! 

zdjęcie: Thinkstock

Zobacz też:


Dodał(a): Katarzyna Rydz-Korzenecka , Czwartek 26.05.2016 (aktualizacja: 2016-05-25)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar