5 sposobów na zrzucenie wagi, gdy nie masz czasu na dietę i treningi

Poznaj nasze sprawdzone sposoby na utratę kilogramów, gdy jesteś w ciągłym biegu!

weightlossmain.jpg

Nie masz czasu na codzienny trening na siłowni lub na zajęcia fitness? Ledwo dajesz radę z tym, aby przygotować posiłek do pracy na następny dzień, a bywają i takie dni, że kupujesz gotowe dania? Nie wiesz, jak to możliwe, ze niektórzy ludzie nie dość, że regularnie odbywają długie treningi, to jeszcze przygotowują sobie wymyślne potrawy? My też czasem nie dajemy sobie z tym rady. Dlatego właśnie wypróbowałyśmy te sposoby - bardzo nam pomogły. Może i Tobie się przydadzą? 



1. Nie planuj diety, ale zmień małe przyzwyczajenia

Ciągle zaczynasz dietę od poniedziałku, a później okazuje się, że nic z tego nie wynika i we wtorek jest dokładnie tak samo, jak było w zeszły piątek.

Tak, brzmi znajomo. Jeśli zatem znasz siebie oraz swój harmonogram dnia, nie obiecuj sobie, że w następnym tygodniu będzie inaczej tylko staraj się zmienić codzienne, małe nawyki. O co chodzi? Na przykład: zamiast jechać autobusem lub tramwajem, codziennie ostatni przystanek do pracy i z pracy pokonuj pieszo. Zamiast jechać windą, wejdź na trzecie piętro schodami. Zamiast słodzić kawę - pij gorzką, a najlepiej odstaw ją w ogóle. Zamiast pić słodzone, kolorowe napoje, pij jedynie wodę niegazowaną i ziołowe herbatki. Wydaje się, że to niewielkie zmiany, jednak Twojej sylwetce mogą dać... bardzo wiele. 


2. Postaw na krótkie treningi...

Rozumiemy, ze nie masz czasu na wizyty na siłowni i na zajęciach fitness. Jednak w dzisiejszych czasach brak czasu na ćwiczenia nie jest już wymówką. Wszystko przez to, że niemal wszędzie dostępne są nagrania z krótkimi, kilkuminutowymi treningami. Znajdziesz je na Youtube, na płytach stanowiących dodatki do gazet, na Facebooku - na fanpage'ach najpopularniejszych trenerek. Wystarczy tylko rano lub wieczorem włączyć taki 10-minutowy trening, by po kilku tygodniach zobaczyć i poczuć pierwsze efekty. 


3. ... lub na to, co sprawia Ci przyjemność

Jeśli jednak krótkie treningi to nie Twoja bajka, wybierz aktywności fizyczne, które nie będą dla Ciebie formą treningu, a czystą przyjemnością! Uwielbiasz tańczyć do latynoskiej muzyki? 

W ramach relaksu potańcz przed lustrem 20 minut i pokręć biodrami! Codziennie oglądasz swój ulubiony serial? Nie oglądaj go, leżąc przed ekranem ze słoną przekąską, ale maszeruj przed telewizorem lub jeździj na rowerku stacjonarnym. Jeśli nie masz sprzętu, możesz równie dobrze wykonywać przed telewizorem inne ćwiczenie, trzeba tylko mieć na to chęć!


4. Zmień porę i... długość jedzenia

Według twórcy "diety 3 godzin" - Jeorge'a Cruise'a, nie do końca ważne jest co jesz (oczywiście, o ile nie żywisz się samymi tłustymi i niezdrowymi produktami, ale odżywiasz się w miarę racjonalnie), ale to w jakich odstępach czasu jadasz posiłki i jak je konsumujesz.

My podzielamy ten pogląd. Według nas to, że czasem zjesz spaghetti nie jest takim strasznym przewinieniem. Ważne, abyś np. zjadła je na wczesny obiad około godziny 13 i zachowała odstęp około 3 godzin do następnego posiłku. Pamiętaj też, aby bardzo dokładnie i długo przeżuwać każdy kęs! Twoje posiłki będą trwały dłużej, ale będą lepiej przyswajane przez organizm, a Ty będziesz zdrowsza i dłużej najedzona, dzięki czemu nie będziesz podjadać między posiłkami. 


5. Przygotowuj jedzenie z wyprzedzeniem 

Jeśli nie masz czasu gotować, przygotuj więcej jedzenia w niedzielę i trzymaj je w lodówce, aby np. do środy mieć przygotowane posiłki do pracy. W środę natomiast możesz zrobić kolejną porcję zdrowych smakołyków już do piątku. 

Lepiej przygotować sobie posiłki z wyprzedzeniem i uzupełniać je przekąskami w formie owoców niż stawiać na kupowane jedzenie w pracowniczej stołówce lub w sklepie. 

Co sądzisz na temat naszych rad? Uważasz, ze przydadzą Ci się w walce o idealną sylwetkę?  

zdjęcie: iStock  


Dodał(a): Katarzyna Rydz-Korzenecka , Poniedziałek 22.08.2016 (aktualizacja: 2016-08-22)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
najlepsza i tak jest slimcea.
Dodano: 2016-08-31 10:35:12 Zgłoś nadużycie
Anonim
Zawsze wieczorem staram się trochę ćwiczyć na skakance. Jakiś czas temu, kiedy mój mąż kupował hantle z hop-sport.pl postanowiłam dorzucić do zamówienia skakankę, jakiś czas wcześniej przeczytałam, że jest to bardzo sposób na zrzucenie kilku kg. Teraz zawsze w wolnej chwili staram się ćwiczyć około 30 minut i widzę efekty ;)
Dodano: 2016-08-29 10:08:47 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×