7 sposobów na energetyczny poranek

Każda z nas miewa dni, kiedy wstanie z łóżka wydaje się ogromnym wyzwaniem. Brakuje nam energii i najchętniej zakopałybyśmy się w pościeli, zapominając o całym istniejącym wokół świecie. Jak temu zaradzić? Przedstawiamy 7 sprawdzonych sposobów na energetyczny poranek, dzięki którym stawisz czoło codziennym wyzwaniom!

energetyczny poranek.jpg

1. Zimny prysznic

Doskonałym sposobem na skuteczną poranną pobudkę jest zimny prysznic. Szybka kąpiel w temperaturze wody do 25°C pozytywnie wpływa na pobudzenie krążenia krwi i dodaje nam chęci do działania. Wystarczy kilka chwil, by poczuć przypływ energii i rozpocząć dzień w pozytywnym nastroju. 


2. Pożywne śniadanie

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. To od niego zależy nasze samopoczucie przez pierwszych kilka godzin. Dbaj o to, by był on odpowiednio zbilansowany, pożywny i bogaty w wartości odżywcze.

Przywróceniu energii na cały dzień służy także skład preparatu Bodymax Plus, który łączy siłę wyciągu z żeń-szenia oraz moc witamin i minerałów. Zawarte w nim magnez oraz witamina B6 pomagają w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych, zmniejszają uczucie znużenia oraz wspierają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.

bodymax.jpg

3. Owocowy koktajl

Arbuz, truskawki, kiwi, jeżyny – owoców, z których możesz w szybki sposób przygotować smaczny napój, jest wiele. Blenduj, miksuj, łącz różnorodne smaki, odkrywając ożywczą moc owoców – bogatego źródła składników mineralnych, witamin oraz błonnika pokarmowego. A może poszerz gamę składników o warzywa, np. seler naciowy albo jarmuż? Spróbuj!

koktajle.jpg

4. Poranny jogging

Nie musisz pokonywać długiego dystansu, by skutecznie się rozbudzić – wystarczy 30 minut biegu, którego tempo będzie dostosowane do Twoich możliwości. Wyciągnij z szafy wygodny strój, skomponuj w telefonie energetyczną playlistę i w drogę! Nie zapomnij o właściwym przygotowaniu się do biegu, czyli rozgrzewce. Możesz także zaproponować jogging przyjaciółce mieszkającej niedaleko Ciebie – w grupie siła!


5. Domowa gimnastyka
Jeśli zwyczajnie nie lubisz biegać, wiedz, że wykonanie nawet podstawowych ćwiczeń rozciągających w domu gwarantuje rozruszanie zaspanego organizmu. Nie masz pomysłu na domowe aktywności sportowe? Pomocne mogą okazać się akcesoria, takie jak piłka do fitness, ciężarki lub skakanka. Inspiracji poszukać możesz także w Internecie. Z pewnością znajdziesz propozycje, które przypadną Ci do gustu. 


6. Dawka kofeiny

Masz ochotę przyjąć dawkę kofeiny na zimno? Wystarczą kawa rozpuszczalna, mleko i lód. Jeśli lubisz kawę bardziej zmrożoną, dorzuć do szklanki więcej kostek lodu. Jeżeli natomiast wolisz pić ciepły napój i masz na względzie swoje zdrowie, spróbuj kawy zbożowej – ona także wykazuje korzystny wpływ na pobudzenie. Smacznego!

kawa.jpg


7. Taniec do ulubionej muzyki

Z pewnością każda z nas ma swoje ulubione piosenki, które dostarczają nam potężną dawkę energii. Jeśli nie masz warunków do głośnego słuchania muzyki, sięgnij po słuchawki, a zobaczysz – nogi same będą rwały się do tańca.

 tekst, zdjęcia: mat. prasowe



Dodał(a): Natalia Fijał , Sobota 09.07.2016 (aktualizacja: 2016-07-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Anonim
U mnie spadek energii nastąpił podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych. Znajomy ginekolog polecił mi harmonellę, kapsułki z witaminą D. Odkąd je stosuje nie jestem ospała, mam więcej energii i chęci na wszystko. Kapsułki wzmacniają również serce i wspomagają pracę wątroby, u mnie się sprawdzają, widzę to po wynikach (ALAT i ASPAT znacznie mi spadły).
Dodano: 2016-07-19 12:25:58 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×