Bądź aktywna i zgrabna

Zbilansowana dieta to tylko połowa sukcesu. Jeśli chcesz mieć zgrabną sylwetkę, znajdź też czas na aktywność fizyczną.

Bądź aktywna i zgrabna

Trening dla ciebie powinien składać się z dwóch części. Pierwsza to rozgrzewka, dzięki której rozciągniesz swoje mięśnie. Druga to długi trening aerobowy, który zaangażuje do pracy wszystkie mięśnie i poprawi twoją kondycję. Nasza propozycja dla ciebie to pływanie. Na taką aktywność łatwo ci będzie znaleźć chwilę przed pracą lub po niej. Cały trening powinien zająć ok. 45 minut. Nie skracaj go, jeśli chcesz schudnąć! Przez pierwsze pół godziny organizm czerpie energię z mięśni, dopiero potem z tkanki tłuszczowej.


Bądź aktywna i zgrabna


Pamiętaj, żeby stopniowo zwiększać intensywność treningu. Za każdym razem warto przepłynąć choć pół basenu więcej. Twoje ciało to doceni! Nawet nie zauważysz, jak szybko pokochasz ten sport!


ROZCIĄGANIE mięśni brzucha

Stań w lekkim rozkroku. Unieś ręce w górę, złącz dłonie i postaraj się wyciągnąć je w górę jak najwyżej, łopatki ściągnięte. Ręce, plecy i kolana muszą być cały czas proste. Utrzymaj tę pozycję kilkanaście sekund (kilka oddechów). Ćwiczenie powtórz 10 razy.

Bądź aktywna i zgrabna

Elastyczne biodra

Lewą nogą zrób wypad do przodu – ugnij ją w kolanie. Prawa noga powinna być wyprostowana. Oprzyj ręce na lewym udzie i pogłębiaj wypad. Zrób to samo z ugiętą prawą nogą. Ćwiczenie powtórz 5 razy na każdą nogę.


Bądź aktywna i zgrabna


Dodał(a): Redakcja , Czwartek 24.02.2011 (aktualizacja: 2011-07-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (1)

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.
ewcikmarchewcik
trzeba też pić dużo wody jak się ćwiczy, żeby się nie odwodnić i zabezpieczać kolana, brać kolagen, żeby nie zniszczyła się chrząstka stawowa i ścięgna, a o to nie trudno, ja ponieważ też jestem fanką ćwiczeń i fitnessu biorę od dawna regularnie normaflex, kolagen typu II z wyciągiem z kory sosny nadmorskiej i cieszę się sprawnością :-)
Dodano: 2013-06-06 11:47:28 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×