Ćwicz z Moniką Pyrek

Ćwicz, jak lekkoatletyczna superstar, wicemistrzyni świata w skoku o tyczce! I podobnie jak ona, wypracuj sobie ultrakobiecą sylwetkę: smukłe nogi, płaski brzuch i jędrne pośladki!

Ćwicz z Moniką Pyrek

SHAPE: Dowiedzieliśmy się, że w specjalny sposób dbasz o swoją sylwetkę...
MONIKA PYREK: Sportsmenki kojarzą się z potężnymi  kobietami. Ale te czasy już minęły! Obecnie każda zawodniczka  dba o to, by wyglądać kobieco. Ja po zakończonym treningu zostaję dłużej, by robić ćwiczenia typowe dla kobiet: trochę więcej brzuszków, ćwiczeń na nogi i na pośladki.
SHAPE: Ile razy w tygodniu wykonujesz taki dodatkowy trening i jak długo on trwa?
Monika Pyrek: Robię go codziennie, po 30 minut.

Masz przed sobą pierwszy z trzech minitreningów, w których MONIKA PYREK pokaże ci, jak wypracować zgrabną kobiecą sylwetkę i zgubić zbędny tłuszcz. Pierwszy trening wysmukli oraz wymodeluje twoje nogi. W kolejnym zajmiemy się twym brzuchem, a w ostatniej części – pośladkami. Treningi te sprawią przyjemność wszystkim fitnesskom: i tym początkującym, i zaawansowanym. Zacznij ćwiczyć już od dziś i skompletuj wszystkie

odcinki. Każdy minitrening możesz też przeprowadzić osobno. Nie jest ci do tego potrzebny żaden specjalistyczny sprzęt! Oto 6 najlepszych ćwiczeń na nogi, sprawdzonych przez Monikę Pyrek. Rób je codziennie, a efekty będą widoczne już po 3 tygodniach.


Tekst: Wioleta Zawadka, trener personalny

Fot. BE&W


Więcej w kwietniowym wydaniu magazynu Shape!





Dodał(a): Redakcja , Wtorek 01.03.2011 (aktualizacja: 2011-07-12)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar
Zaloguj się lub zarejestruj jeśli chcesz dodać komentarz.

Zobacz również

×