Dieta 36s - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć

Kilka podstawowych informacji na temat kolejnej diety cud.

dieta-36s.jpgDietę 36s polecamy tym kobietom, które są chcą zgubić kilka kilogramów, a przy tym chcą jeść zdrowo i ciekawie. Nie jest to dieta eliminacyjna, dlatego nie musicie wyrzucać ze swojego codziennego jadłospisu mięsa czy nabiału, by chudnąć. Nie grozi Wam też monotonnia - jeśli zdecydujecie się na tę dietę nie musicie jeść np. codziennie grejpfruta czy marchewki.  

Dieta 36s trwa teoretycznie 21 dni, ale można ją kontynuować, jeśli będziecie rządne większych efektów. Na czas stosowania diety musicie jeść posiłki ustalone w zasadach - na szczęście, jeśli któregoś produktu nie macie lub nie lubicie - możecie go dowolnie wymieniać. Za pełny jadłospis diety 36s trzeba, niestety, zapłacić. Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie www.dieta36s.pl.

 Zobacz także: Dieta Daniela - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć

1. JAKIE SĄ ZASADY DIETY 36s?

  • Należy ograniczyć dzienne spożycie kalorii do 1300 i stosować plan odżywiania. 

  • Jadłospis uwzględnia pory roku, dzięki czemu nie będziecie musiały szukać np. rzodkiewki zimą. W diecie znalazło się wiele sezonowych produktów.  

  • Za jadłospis i szczegółowe informacje dotyczące diety trzeba zapłacić. Podobno potrawy, jakie trzeba gotować w czasie stosowania diety są tanie i proste do przygotowania. 

  • Posiłki trzeba jeść co ok. 3 godziny. 

2. JAKIE EFEKTY MOŻE PRZYNIEŚĆ DIETA 36s?

Na diecie 36s możecie zgubić nawet 5 kilogramów w 3 tygodnie, a 14 w 3 miesiące, ale nie warto za bardzo trzymać się tych liczb, bo jak wiadomo każdy organizm jest inny i każda z nas startuje z różną wagą początkową. Niemniej takimi rezultatami chwalą się w internecie kobiety, które przyznają się do stosowania tej diety. 

POLECAMY: 7 koktajli odkwaszających organizm - przepisy

Decyzję o zastosowaniu diety 36s czy jakiejkolwiek innej warto skonsultować z lekarzem. 

Źródło: MilionKobiet.pl, dieta36s.pl
Foto: Thinkstock

Dodał(a): Karolina Zdunowska , Poniedziałek 08.02.2016 (aktualizacja: 2016-02-08)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze (2)

Awatar
Anonim
ODŻYWIANIE PRZY OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. *****

1. Jemy niskotłuszczowo czyli:
INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU.

2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne):
NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

3. Puenta to tabele:
IŻ PRODUKTU.

P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane.

4. Wykluczamy jednak z menu (niezdrowe dla człowieka) tzw:
WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.

5. Zalecane w racjonalnym odżywianiu mamy natomiast (energetyczne):
ODPAROWANE WĘGLOWODANY TJ. DO STRUKTURY C.

ZOBACZ TAKŻE; CUKRZYCA TYPU 2, WG: IRL KRAKÓW.
Dodano: 2016-02-11 12:52:47 Zgłoś nadużycie
Anonim
Pracuje nad swoją figurą od miesiąca, zauważyłam świetne efekty w odchudzaniu pomaga mi uzyskać suplement diety figurena slim który podkręca mój metabolizm i hamuje apetyt na słodycze szczególnie. Warto dołączyć do kuracji ja schudłam już 6 kg.
Dodano: 2016-02-09 11:01:38 Zgłoś nadużycie

Zobacz również

×