Dieta czekoladowa Ruth Moschner - podstawowe informacje

Takie diety lubimy!

dieta-czekoladowa-tekst.jpgPomysłodawczynią diety czekoladowej jest Ruth Moschner, która przekonuje, że jest to najskuteczniejsza ze wszystkich diet. Nie tylko pozwala zrzucić kilka kilogramów, ale też poprawia humor - w końcu, jak wiadomo, spożywanie czekolady powoduje wydzielanie endorfin, "hormonu szczęścia"! Można więc śmiało napisać, że jest to dieta zupełnie inna niż te, które wcześniej znałyście. Kluczem do niej jest rozkosz kulinarna. 

Dieta czekoladowa pozwala schudnąć od 0,5 do 3 kilogramów w tydzień. Ponadto za sprawą gorzkiej czekolady, która zawiera wiele przeciwutleniczy, potasu i magnezu, poprawia funkcjonowanie naczyń krwionośnych, krążenie krwi, wspomaga pracę serca i układ nerwowy. 

Czyżby wynaleziono dietę idealną? Chcielibyśmy wierzyć we wszystkie te pozytywne strony tej diety, bo bardzo nam się ona podoba - nie dość, że nie jest restrykcyjna, to jeszcze opiera się na ukochanej przez wszystkich czekoladzie! 

 Zobacz także: Dieta owocowa - wszystko, co chciałybyście o niej wiedzieć


JAKIE SĄ ZASADY DIETY czekoladowej?

  • Jedz 5 posiłków dziennie opartych na zdrowych, świeżych produktach. 

  • Jedz dziennie 6 kostek gorzkiej czekolady o jak największej zawartości kakao (najlepiej w granicach 90-99 proc.). Po 2 kostki zjedz pół godziny przed śniadaniem i obiadem, a ostatnie 2 - ok. godz. 16. 

  • Do swojego jadłospisu włącz przyprawy takie jak: chilli, cynamon, imbir, kardamon. 

  • Nie jedz innych słodyczy.

Zobacz także: Dieta odkwaszająca - najważniejsze informacje

Decyzję o zastosowaniu diety czekoladowej czy jakiejkolwiek innej warto skonsultować z lekarzem. 

Więcej informacji o tej diecie znajdziecie w książce Ruth Moschner "Dieta czekoladowa. Chudnij, jedząc czekoladę".  

Zobacz także: Czy twoja figura jest zapisana w genach?

Źródło: MilionKobiet.pl
Foto: Shutterstock


Dodał(a): Karolina Zdunowska , Wtorek 11.08.2015 (aktualizacja: 2015-08-11)
Ocena:

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze

Awatar

Zobacz również

×